Hírek
23200 hír az adatbázisban
Közös márkaoldalt indított a Netrisk.hu és az Árukereso.hu
Marketinginfo.hu - 2013-05-07 10:34
Digitális

A Netrisk.hu több mint egymillió felhasználójának a jövőben több százezer műszaki cikk közvetlen összehasonlítására nyílik lehetősége a biztosítási portál és az Árukereso.hu közös márkaoldalán

A felület létrehozása az első lépést jelenti a saját területeiken piacvezető összehasonlító oldalak hosszú távú együttműködésének, amellyel a két partner a fellendülő e-kereskedelemben rejlő lehetőségek minél hatékonyabb kihasználását kívánja elérni.

A közös márkaoldalon elsőként a Netrisk.hu szolgáltatásához közvetlenül kapcsolódó autós és
motoros termékek jelennek meg az Árukereso.hu legnépszerűbb főkategóriái, a műszaki cikkek és a háztartási gépek mellett. A partnerek folyamatosan vizsgálják az együttműködés szélesítésének lehetőségét, amelynek eredményeként mind a Netrisk.hu 1 millió regisztrált felhasználója, mind az Árukereso.hu portál havi 2,4 millió látogatója hamarosan további közvetlen szolgáltatásokat érhetnek majd el.

"Gyakorlatilag azonos üzleti filozófiával rendelkezünk új partnerünkkel - indokolja az
együttműködést Pap Balázs, a Netrisk.hu vezérigazgató-helyettese. - Arra törekszünk, hogy a
felhasználók jó döntéseket hozhassanak, ezért minél több ajánlatot teszünk könnyen elérhetővé
számukra. Jelenleg komoly áttörés zajlik az online kereskedelemben: alapvető gátak törnek át a
vásárlási szokásokban, miközben az aktuális helyzet is egyre racionálisabb döntésekre sarkallja a háztartásokat. Az Árukereso.hu portállal megkezdett együttműködésünkkel ezeknek a
kihívásoknak tudunk a korábbinál is hatékonyabban megfelelni."

A hazai e-kereskedelem forgalma az eNET becslése szerint 2012 végére megközelítette a 180
milliárd forintot, és immár 1,6 millió felett jár az online vásárlók száma. Az Árukereso.hu és az eNET közelmúltban végzett kutatása szerint a piaci szereplők erre az évre a forgalom további mintegy 20százalékos bővülését várják.

"Internetes vásárláskor az idő- és költségmegtakarítás mellett további fontos szempont és elvárás a termékek és szolgáltatások széles kínálata - tette hozzá Palocsay Géza, az Árukereso.hu operatív igazgatója. - A közös márkaoldal létrehozásának gondolatát is ez az igény hívta életre".

"Tény, hogy a már sokat emlegetett válság új fogyasztói szokásokat alakított ki, így jött létre a XXI. század internetes vásárlója, amelynek fő jellemzője az információéhség, az aktivitás és az állandó időhiány. Erre a változásra reagálva és a vásárlói elvárásokat figyelembe véve alakítottuk ki a Netrisk.hu felhasználói részére az oldalt. Meggyőződésem, hogy a két, több éves szakmai tapasztalattal rendelkező piacvezető cég együttműködése egy valódi értéket adó szolgáltatást eredményez"-tette hozzá.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A legnépszerűbb kgfb-biztosítók az év végi kötelezőkampányban
  Az elmúlt hónapokban megállt a köteleződíjak emelkedése
  Új piacteret nyitott a Netrisk
  Változás az Árukereső.hu vezetésében
  Egy kézben az Euronics márkanév
  E-kereskedelmi versenyt indított az Árukereső.hu
  Új marketing és operatív igazgató az egoMedianál
  E-kereskedelem: nem szívesen fizetünk a szállításért
  Egybillió dollárra nőtt a globális e-kereskedelem tavaly
  Az átlagosnál több a fogyasztói panasz az e-kereskedelemre
  Webáruház versenyt indít az Árukereső.hu
  5 millióba került a hiányos tájékoztatás a Netrisknek

További hírek ebben a kategóriában

Digitális követeléskezelési szol...
Startol ’Az Év Honlapja...
Mitől lesz tökéletes egy házimoz...
Kihirdették a Vodafone Digitális...