Hírek
22780 hír az adatbázisban
Nagy szerepet kaphat a mobil hűségprogramokban
Marketinginfo.hu - 2013-05-10 16:42
Mobilmarketing

Egy új kutatás szerint a felhasználók 73 százaléka mobileszközökről tájékozódna a fogyasztói hűségprogramokról. A mobil egyre fontosabb és egyre inkább növekvő csatorna ebben a szegmensben.

A Maritz Loyalty Marketing legújabb amerikai felmérés szerint 100-ból 91 mobilfelhasználó valószínűleg letöltené egy törzsvásárlói program alkalmazását. Az eredmények azt sugallják, hogy a mobilalkalmazások lehetőséget nyújtanak a hűségprogramok kiterjesztésére.

"Egyre több marketinges említi az okos-eszközöket, mint az ügyfélszerzés és a fogyasztói elkötelezettség csatornáját. Különösen a ritkábban vásárolt termékkategóriáknál jut szerep a mobilnak, hogy a programok által az elkötelezettséget fenntartsa és ápolja. Magától értetődik, hogy a mobil mindig kéznél- vagy zsebben van, és ezért még könnyebb a fogyasztók eszében tartani a lehetőségeket." - nyilatkozta Scott Robinson a tanácsadócég igazgatója.

A jelentés kiemeli, hogy a megfelelő hűségmarketinghez szükség van a kidolgozott technológiai háttérre és csatornákra. A felhasználók többsége ugyanis e-mailen olvassa a vásárlói programokat- bár sokuk mobilfelületeken. A válaszadók 46 százalék mondta azt, hogy három vagy több csatornán is szeretné megkapni a fogyasztói tartalmakat- amely a cég szerint arra utal, hogy a programoknak biztosítaniuk kell a zökkenőmentes felhasználói élményt - különböző csatornákon kompatibilissé téve egymással.

A kutatás 6000 hűségprogram tag szondázásával készült- számol be a luxurydaily.com.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Naomi Campbell a TCC hűségprogramjában
  A hűségprogramok jövője?
  Hűségprogram az Europarkban
  Váratlan nehézség a mobilon hirdetőknek
  "Az idő a mobilosoknak dolgozik"
  A mobil "megöli" a márkahűséget?
  "Férfias" elfoglaltság a mobilvásárlás
  A vásárlás lehet a táblagépek igazi haszna
  Forradalmi technológia, amit rosszul használunk
  A telefon okosabb, mint mi
  Továbbra is szárnyal a közösségi vásárlás

További hírek ebben a kategóriában

Jelentősen nőtt a mobilapplikáci...
A SHARE NOW Münchenben
Elindult a fővárosi közlekedési ...
Megjelent a Végtagmentő applikác...




Értékesítő
A Műhelysor Kft. építőanyag kereskedelemmel foglalkozó cég értékesítő kollé...