Hírek
22780 hír az adatbázisban
E-kereskedelmi versenyt indított az Árukereső.hu
Marketinginfo.hu - 2013-07-16 09:20
Digitális

Az Árukereső.hu fontosnak az idén is útjára indította az Ország Boltja versenyét. A megmérettetés a minőségi webáruházakat és a magyar online piactér fejlődését hivatott bemutatni.

A regisztráció megnyitásának napján több mint 100 webáruház nevezett- közölte a társaság.

A verseny célja, hogy az internetes közösség szavazatai és a valós fogyasztók vásárlás utáni értékelései segítségével megtalálja a legjobb minőségű, valamint legnépszerűbb webáruházakat. Az idei évben még nagyobb súlyt kapnak a valós vásárlói értékelések, hiszen a Minőségi kategóriákban induló webáruházak között idén először, első, második és harmadik helyezést is kioszt a szervező.

Ezt a döntést Palocsay-Zubor Géza, az Árukereső.hu operatív igazgatója az alábbiakkal indokolta: "Miközben a hazai kiskereskedelem lassabb ütemben lábal ki a válságból, az internetes kereskedőknek nincs okuk a panaszra: az eNET kutatásai szerint a tavalyi évben 1,6 millióan vásároltak legalább egyszer online, a várakozások szerint a 2013-as év e-kereskedelmi forgalma pedig elérheti a 200 milliárd forintot. Az e-kereskedelem fejlődésével újabb és újabb szereplők jelennek meg a piacon, akik a hosszú távú fennmaradás és nyereségesség érdekében meg kell, hogy feleljenek a vásárlók által támasztott minőségi elvárásoknak. Ezt tartjuk szem előtt mi is: a pozitív vásárlási élmény kialakítása és az internetes kereskedelembe vetett bizalom építése a célunk. Fontosnak tartjuk, hogy minél több hazai webáruház részt vegyen a Megbízható Bolt programban. A korábbi évek tapasztalatai alapján kiemelkedő helyezésre ezen a versenyen csak olyan webáruház számíthat, amely következetesen megfelel a valódi vásárlók igényeinek, reagál a visszajelzésekre és szolgáltatását folyamatosan fejleszti."

Az Ország Boltja versenyben résztvevő webáruházakra 2013. július 9-től október 3-ig lehet szavazni. A Minőségi kategóriában induló boltokra azok szavazhatnak, akik adott időszakban valóban vásárolnak az adott webáruházban, majd kitöltik azt a kérdőívet, melyben értékelik a boltot, a rendelés menetét, a kiszállítást, illetve egyéb más, a vásárlási élményt meghatározó jellemzőt. Az ő értékeléseik összesítése alapján kerülnek ki a kategória győztesei. A Népszerűségi kategóriában induló áruházakra bárki szavazhat a verseny oldalán.

2012-ben a versenyen közel 500 webáruház indult el. Az Ország Boltja tavalyi díjátadó gáláján Simon Gábor, az Országgyűlés Fogyasztóvédelmi Bizottságának elnöke méltatta a versenyt, a magyar e-kereskedelem fejlődését, a kezdeményezés jótékony hatását, valamint kiemelte, hogy a megmérettetés különlegesen hasznos fogyasztóvédelmi szempontból, hiszen a fogyasztó részletes értékelésein alapult.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Az Új könyvek webáruház lett az Ország Boltja
  Ismét indul a verseny az Ország Boltja díjért
  A foci EB felpörgeti a tévék online értékesítését
  Hogyan vásárolunk online?
  Megvan az Ország Boltja
  Kétszámjegyű növekedés a webes hirdetési piacon
  Elindult a webáruházak versenye
  A webáruházak felében nem lehet online fizetni
  Változás az Árukereső.hu vezetésében
  Kudarcba fulladt áruháznyitás a keresőóriásnál
  A KockaÁruház lett az Ország Boltja
  Ország Boltja verseny: már 600 nevezés érkezett
  Növekszik az online virágpiac Romániában
  Közös márkaoldalt indított a Netrisk.hu és az Árukereso.hu
  Együtt kutat az eNET és az Árukereso.hu
  Új árösszehasonlító mobilalkalmazás az Árukereső.hu-tól
  Egyre többen vesznek online ajándékot
  Több mint négyszáz webáruház az Ország Boltja versenyen

További hírek ebben a kategóriában

Miért éri meg online marketing ü...
Első digitális, zöld iránytűje a...
Hasít a közösségi média a vásárl...
A 6 legfontosabb tény, amit a sz...




Értékesítő
A Műhelysor Kft. építőanyag kereskedelemmel foglalkozó cég értékesítő kollé...