Hírek
22673 hír az adatbázisban
Vásárlói hűségprogrammal jelentkezik a Bonduelle
Marketinginfo.hu - 2014-03-17 14:04
Promóció

Március 20-án indul a Mi Zöldségesünk elnevezésű akció

2014. március 20-tól hűségprogramot szervez a Bonduelle: a cég kedvezménykuponokra és ajándékokra váltja a vásárlók által összegyűjtött pontokat, amelyek egy külön erre a célra létrehozott microsite-ra tölthetőek fel - olvasható a vállalat közleményében. "A Mi Zöldségesünk" nevet viselő programot országos hirdetési kampánnyal egybekötve indítja el az élelmiszergyártó.

A program során konyhai eszközökre, többféle kedvezménykuponra és más ajándékokra tehetnek szert a résztvevők. A 2014. március 20-án startoló hűségprogramot országos hirdetési kampánnyal egybekötve indítja el az élelmiszergyártó: citylight felületekkel a legnagyobb városokban - köztük Budapesten, Miskolcon, Szegeden, Pécsett, Debrecenben, Veszprémben - print és online hirdetésekkel a legolvasottabb női és gasztrolapokban, valamint közösségi média aktivitásokkal erősít a cég. A "Mi Zöldségesünk" hűségprogram megvalósulásáért és a microsite fejlesztéséért a Rewart, a médiafoglalásokért a Universal McCann, a PR kommunikációért a Multeam360 csoport tagja, a Stern Communications, míg a kreatívokért ismét a Redworks felelős a kampány során.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Jó évet zárhat idén a Bonduelle
  Bonduelle StafétaKanál Kampány
  Hatezres konzerv-adomány a Bonduelle-től
  Bonduelle kampány nyereményjátékkal
  Csökken a márkahűség
  Megújult a Bonduelle.hu
  Tarolnak a hűségprogramok
  „A Mi Zöldségesünk”: a Bonduelle hűségprogramja
  Hűségprogram az Europarkban
  Új kreatív kampány a Bonduelle-től

További hírek ebben a kategóriában

Kép: FOREO A FOREO nőnapi kampánya
2020-02-28 22:31
l Díjaztak a LUKOIL-t
2020-01-03 11:44
Hogyan duplázhatod vagy akár tri...
A Deichmann idén is ott lesz a S...
Kreatív gondolkodásra buzdító já...
Élelmiszer-pazarlás elleni akció...