Hírek
22231 hír az adatbázisban
Kié a legnépszerűbb webáruház?
Marketinginfo.hu - 2014-04-02 12:31
Digitális

Idén nyolcadik alkalommal hirdetik meg az Év Internetes Kereskedője Díj pályázatot, amelyet közönségszavazás és a szakmai zsűri véleménye alapján ítélnek oda.

Idén nyolcadik alkalommal hirdetik meg az Év Internetes Kereskedője Díj pályázatot, amelyet közönségszavazás és a szakmai zsűri véleménye alapján ítélnek oda - közölte a Szek.org kommünikéje. A versenyben minden olyan vállalkozás részt vehet, amely online magyarországi kiskereskedelmi tevékenységet folytat és árbevétele nem haladja meg az 1,5 milliárd forintot. Az 1,5 milliárd forintot meghaladó árbevétellel működő már bizonyított internetes kereskedők felelőskereskedőként,a díjtámogatói között foglalnak helyet. A szervezők a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesület, a kirowski Isobar, az eNET Internetkutató Kft., valamint az Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetsége célja a hazai internetes kereskedelem népszerűsítése és a fogyasztói bizalom növelése.

A díj közönségszavazással indul április 1. és április 15. éjfél között. A közönségnek ez idő alatt van módja szavazni kedvenc kereskedőjére. Voksolható minden olyan vállalkozás, amely termékeit, szolgáltatásait az interneten keresztül (is) értékesíti, árbevétele 1,5 milliárd forint alatt van, Magyarországon van bejegyezve és magyar nyelvű honlappal rendelkezik. A 30 legtöbb szavazatot kapott kereskedő ezt követően május5-ig pályázatot nyújthat be, közülük egyet hirdet ki nyertesnek a neves szakemberekből, felelős kereskedőkből álló szakmai zsűri. A zsűri értékeli a vállalkozások üzleti modelljét, az elért üzleti eredményeket, a felhasználó-barátságot, a fogyasztóvédelemmel kapcsolatos ismertetők minőségét, az ismertséget.A díjazás feltétele, hogy az e-kereskedő megfeleljen a Vedd a neten! webshop minősítésen is, de ennek költségét a zsűri elé került vállalkozások esetében a SzEK.org vállalja. Az ünnepélyes díjátadóra2014. május 22-éna XI. E-Kereskedelem Konferencián kerül sor. A nyertes egy évig használhatja az Év Internetes Kereskedője címet és megkapja a díj főtámogatójának, a MasterCardnak a fődíját, aki 1 millió Ft értékben hirdetési kampányt ajánl fel a nyertes részére, amelyet a díjazott 2014 utolsó negyedévében használhat fel.

A kirowski Isobar ebben az évben is elkészíti értékelését a teljes mezőnyt látva: ebből kiderül majd, hogy milyen irányba tart a hazai piacon az online értékesítéshez kapcsolódó weboldalak fejlesztése és tervezése. Az anyagot az ügynökség nevezések beérkezését követően kommunikálja a sajtó felé. Újdonság, hogy a kirowski Isobar ebben az évben egy különdíjat hoz létre Az Év Legígéretesebb Kereskedőjének. A digitális szemléletű kommunikációs ügynökség egyszeri keresőhirdetés auditot ajánl fel a díjazott számára, akit a közönség szavaz majd meg a nevezettek közt.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Decathlon és a Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2019-ben
  A legnagyobb webáruházak listája
  Átadtak az Év Internetes Kereskedője 2017 Díjakat
  A webáruházak többsége növelte forgalmát tavaly
  Ismét keresik az év internetes kereskedőjét
  Indul az Év Internetes Kereskedője verseny
  Indul az Év Internetes Kereskedője szavazás

További hírek ebben a kategóriában

Hosszabbít ‘Az Év Honlapja...
A Deloitte Technology Fast 50
Négy oktatási intézmény nyert az...
Felhasználóbarát megoldások a pr...