Hírek
23437 hír az adatbázisban
Kiderült, kik az ügyfélkiszolgálás legjobbjai
Marketinginfo.hu - 2014-11-07 14:03
Egyéb

A DHL Express Magyarország Kft., a Magyar Telekom Nyrt., a Mercedes-Benz Hungária Kft. és a Provident Pénzügyi Zrt. bizonyultak az ügyfélkiszolgálás legjobbjainak 2014-ben.

A kkv-k között tarolt a Mercedes-Benz Hungaria

A személyes ügyfélkiszolgálás kategóriában a nagyvállalatok között a Provident Pénzügyi Zrt., a közép- és kisvállalatok között a Mercedes-Benz Hungária Kft. nyerte el a "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" címet - olvasható a szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményben. Telefonos kategóriában nagyvállalati szinten is a Provident Pénzügyi Zrt., közép- és kisvállalati szinten pedig szintén a Mercedes-Benz Hungaria Kft., valamint a DHL Express Magyarország Kft. bizonyult a legjobbnak. Elektronikus ügyfélkiszolgálásban nagyvállalati kategóriában a Magyar Telekom Nyrt., a kkv-k között pedig a Mercedes-Benz Hungaria Kft. az év kiváló ügyfélkiszolgálója, utóbbi ezzel mindhárom kiszolgálói szinten az első helyet szerezte meg.

Az idei évben a kategóriák és vállalati méret szerinti díjazás mellett a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Szakértői Testület Különdíját is átadták a szervezők. Az új, Innovációs Különdíjat elsőként a Diego Kereskedelmi Kft. szerezte meg, míg a biztosítási szektor ágazati különdíját idén az Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt. érdemelte ki.

Cél: az ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése

A ClientFirst Consulting Kft. által életre hívott verseny legfőbb célja a magyarországi ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése. A 2009-ben indított program lehetőséget ad a részt vevő vállalatoknak ügyfél-kiszolgálási színvonaluk összehasonlítására ágazatokon belül és ágazatok között is. A megmérettetés során a hazai, de nemzetközi hátterű vállalatok és a magyar tulajdonú vállalatok is versenyeznek egy-egy kategórián belül, ami azt jelzi, hogy a magyar tulajdonú középvállalkozások is egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a kiváló ügyfélkiszolgálásra és sok esetben fel is veszik a versenyt a nagy tapasztalattal rendelkező nemzetközi hátterű cégekkel.

Az objektív kép kialakításához egy-egy vizsgálat során egy adott cég több száz saját ügyfelének véleményét kérdezik meg a kiszolgálásáról, és akár száznál több próbavásárlást is végeznek. Az idei verseny során a próbavásárlók több mint 2 500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot teszteltek, ezzel párhuzamosan a szervezők összegyűjtötték közel 10 000 ügyfél véleményét is az érintett cégek kiszolgálásról, és mintegy 600 000 kérdésre adtak választ az értékelés során, amely alapján kialakult a részt vevő cégek rangsora.

Az ügyfelek véleménye és a vevőkiszolgálási sztenderdek is számítanak

A Díj odaítéléséhez számos kritériumnak kell megfelelniük a pályázóknak, a rangsorolás alapjául szolgáló eredmények konkrét méréseken alapulnak. "Egy-egy résztvevő vállalat eredményeit 60 százalékban saját ügyfeleinek az ügyfélkiszolgálással való elégedettsége határozza meg, 40 százalékban pedig az általánosságban elvárt vevőkiszolgálási sztenderdek megvalósulása, amit mystery shopping-gal (próbavásárlás) mérünk" - hangsúlyozza Mózes István, a szervező ClientFirst Consulting ügyvezető partnere.

"Újdonság, hogy az idei évtől kezdve a programban résztvevő vállalkozások helyezéstől függetlenül, az elért eredmények alapján kézhez kapnak egy ügyfél-kiszolgálási minőségi tanúsítványt (Certificate of Service Excellence), amely a vállalat ügyfél-kiszolgálási színvonalát a Program nemzetközi standardok alapján összeállított értékelési szempontrendszere alapján tanúsítja" - hangsúlyozza Kricska István, a ClientFirst Consulting ügyvezető partnere. A 2014-es "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" üzleti verseny díjátadó gálával és kapcsolódó szakmai konferenciával zárult november 6-án, Budapesten.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A divat és a logisztika között sok a párhuzam
  Bryan Adams új turnéjának első bérletese a DHL
  Egyre igényesebbek a magyar fogyasztók
  Az élmény fontossága az ügyfélkiszolgálásban
  Díjazták az ügyfélkiszolgálás legjobbjait
  Innovatív megoldásokkal a versenyképesség megőrzéséért
  Innováció kell az ellátási lánc menedzsmentben is
  Provident - Inest zöld összefogás
  Európa legjobb munkáltatói között a Provident
  Katedrán a Telekom
  Tudatosabban költünk telekommunikációra
  Új igazgató a DHL Global Forwarding-nál
  Telekom,T-Systems: megújuló gyakorlati program
  Változás a Telekom felsővezetésében
  Középpontban a prémium kiszolgálás
  Összemérik ügyfélkiszolgálásuk minőségét a vállalatok
  Ezek a cégek az ügyfélkiszolgálás legjobbjai
  Negyedszer adták át a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban díjakat
  Megvannak a legjobb ügyfélkiszolgálók
  Díjazzák az ügyfélkiszolgálás legjobbjait
  Keresik a legjobb Call Centereket
  Idén is kiértékelik az ügyfélszolgálatokat
  A Providenté a legjobb call center
  Üzleti intelligencia az ügyfélkiszolgálás szolgálatában

További hírek ebben a kategóriában

r Bírság a Ryanairnek
2023-10-13 10:14
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és...
Újrainduló gyártás, új termékek ...
Az Airbus újranyitotta gyárait
Elhunyt Jack Welch, a General El...