Hírek
23679 hír az adatbázisban
Tíznapos kampány népszerűsíti a Balatont
Marketinginfo.hu - 2015-04-13 10:05
PR

A május elsején induló program célja megmutatni, hogy a balatoni régió nem csak a nyári, fürdőzésre alkalmas időszakban jelenthet vonzó úti célt, hanem a tavaszi időszakban is.

Idén második alkalommal szervezik meg az akciót - áll a balatoni regionális TDM szövetség közleményében. Tavaly közel 20 turisztikai szervezet fogott össze annak érdekében, hogy bebizonyítsák: a Balaton nem csak pár hónapon át érdekes nyaralóhely.

Régóta megfogalmazott elvárás, hogy a Balaton egész évben programokat kínáló régió legyen. Pillanatnyilag a tavasszal aktív kikapcsolódást kereső belföldi turisták számára a régió turisztikai kínálata alig létezik. Sőt, a közvélekedés az, hogy a szezonon kívül a Balaton kihalt, nincs nyitva semmi. A Nyitott Balaton - koncepció célja az, hogy májusban ne egy alvó térség fogadja az érkezőket, hanem nyitott vendéglátóhelyek valamint az évszaknak megfelelő programok - mondta Hoffmann Henrik, a balatoni regionális TDM-szövetség elnöke.

A Nyitott Balaton akció szervezőinek stratégiai célja az, hogy a Balaton régió 3-4 éven belül a belföldi; 5-6 éven belül pedig a közeli külföldi országok turistái számára ismét vonzó hely legyen - tette hozzá a szervezet alelnöke, Fekete Tamás.

"Úgy gondoltuk egyszer-kétszer próbáljuk ki, mi lenne, ha a Balaton-parti infrastruktúra teljes erejével működne már májusban is. Ezért a szövetséghez tartozó 17 balatoni település helyi turisztikai egyesületeit arra kértük, szervezzék meg, hogy a szolgáltatók nyissanak ki májusban. Győzzék meg őket, hogy egy hónappal korábban nyissanak ki, nézzük meg, mennyi lesz így a vendég" - mondta Fekete Tamás.

Az idei Nyitott Balaton akcióhoz időzítette például Balatonfüred a Picasso kiállítását, és komoly PR aktivitásokat is szerveznek a látogatói csúcsok megdöntése érdekében.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Új turisztikai kampány Balatonfüreden
  Indul a STRAND és a B.my.Lake
  Az eseménymarketing még gyerekcipőben jár a Balatonon
  A Balaton mellett Sopron és Budapest is népszerű úti cél
  Kerékpárkölcsönző-lánc indult a Balaton- felvidéken
  Új néven működik tovább a főváros turisztikai marketingszervezete

További hírek ebben a kategóriában

A kétkerekű száguldás szerelmese...
A tökéletes vágás titka (x)
A Turkish Cargo elnyerte a ̶...
Hogyan formálja át az építőipart...