Hírek
22164 hír az adatbázisban
Technológusokká válnak a marketingesek?
Marketinginfo.hu - 2015-12-02 15:04
Egyéb

A marketingeseknek a digitális korban marketing-technológusokká kell válniuk.

"A marketing szerepe megváltozott, most már nem menedzserekre, hanem technológusokra van szükség." Ram Krishnan, a PepsiCo snack részlegének vezető marketingese az Advertising Week 2015-ön beszélt erről New Yorkban - írja a warc.

A marketing szakmában egyetlen terület fog változni a közeljövőben, ez pedig az információ-technológia. A fogyasztók most már hatékonyan tudják hallatni a hangjukat a márkákkal kapcsolatban a digitális felületeken. "A fogyasztók immár nem passzívak. Függők. Kell nekik a kétirányú kommunikáció" - fűzte hozzá Krishnan.

A második az adat, ami a kommunikáció minden részét áthatja, a kampányok tematikájától a hatékonyság méréséig. "Máshogy gyűjtjük már be a fogyasztói véleményeket. Régen odamentünk néhányukhoz, hogy beszéljünk velük. Ilyet ma már nem csinálunk. Most adat van, az adat maga a fogyasztói információ."

A reklámblokkolók népszerűsödése azt sugallja, hogy a fogyasztók ellenállnak az üzenni próbáló márkáknak, de a konferencián felszólaló Frito-Lay marketingese optimista: "önként adják az adatot a fogyasztók, ha értéket kapnak érte cserébe."




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Ki előz a digitális világban: fogyasztó vagy a döntéshozó?
  Egységes digitális piac az Európai Unióban
  Kkv digitális szokások
  Hat marketig trend 2016-ra
  Jövőre is lesz Magyar Marketing Fesztivál
  Adobe-s tech gurut igazolt a Starbucks
  Innováció kell az ellátási lánc menedzsmentben is
  Összeért az out of home és a geo-targeting

További hírek ebben a kategóriában

Kávé a világűrből
Kellemes Ünnepeket és Boldog Új ...
90 éves az Életműdíj tulajdonosa
A Magyar Posta 100 fős létszámle...