Hírek
20073 hír az adatbázisban
Kocka-zatmentes kampány a BME-től
Marketinginfo.hu - 2016-01-28 16:05
Reklám

Egészen kompakt reklámkampánnyal toboroz hallgatókat a BME Építőmérnöki Kara.


A Budapesti Műszaki Egyetem Építőmérnöki Kara úgy döntött, elege van az Üdvözöljük honlapunkon! Karunk szeretettel várja az Ön jelentkezését! -típusú felvételi toborzásból, és egy egészen újszerű kampánnyal állt elő. A kampány alapja a játék, méghozzá stílszerűen építőkockákkal.

"Alapvetően saját magunkból, egészen pontosan a gyerekkorunkból építkeztünk, mert szerintünk játszani mindig jó. Persze továbbra is úgy gondoljuk, hogy az egyetemi felvételi az egyik legkeményebb próba egy diák életében, de miért ne lehetne ezt is játékosabbra venni? Hogy emiatt gyerekként tekintenénk a leendő hallgatóinkra? Éppen ellenkezőleg: ehhez a szakmához rengeteg játékosság, kreativitás, de ugyanakkor felelősség is szükséges. Mi pont ilyen diákokat keresünk" - mondta el Dr. Joó Attila László, az Építőmérnöki Kar gazdasági dékánhelyettese.

A kockák tényleg elég játékosra vették a figurát. Illetve figurákat, hiszen egy kockalány és egy kockafiú készült, akik fejéből egy húzásra már ki is pattan a call-to-action üzenet: jelentkezz, és tudj meg több részletet a Felvi-oldalon és a Facebookon.

Utóbbin elindítottak egy 20 részből álló posztsorozatot Miért legyél építőmérnök? címmel, ahol a kockák tényleg életre kelnek, és különféle munkahelyi élethelyzetekben láthatók.
A 3D-s figurák a Kar Instagram oldalán legóvilágban élik mindennapjainkat, a Twitter site-on pedig "világkörüli" útra indulnak, bejárják Budapestet, sőt az időben is visszautaznak.

Az Építő Kockák kampány ötletgazdája a Brandlift, a kivitelezésben Fábián Andrea és Petrovics Zsuzsanna grafikusok, valamint a Karon belüli fejlesztőcsapat vállalt részt, Ottó Tivadar vezetésével.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A BME #építő250 ösztöndíjprogram
  A thyssenkrupp és a BME együttműködése a képzettebb mernökökért
  Prezentációkat díjazott a Műszaki Egyetem

További hírek ebben a kategóriában

Gal Gadot is a Huawei márkanagyk...
Az új Coca-Cola zero Lemon
Japán első számú söre Magyarorsz...
Az UNIQA és a Republic Group köz...