Hírek
22945 hír az adatbázisban
Digitális marketingcéget vásárol a Telenor
Marketinginfo.hu - 2016-02-05 14:00
Digitális

A vállalat megvásárlásáról január 29-én írt alá megállapodást a Tapad a Telenor Csoporttal, amely 360 millió dollárt fizet mintegy 95 százalékos tulajdonrészért.

Az amerikai Tapad által kifejlesztett digitális technológia lehetővé teszi, hogy a hirdetők képesek legyenek beazonosítani az internetezőket akkor is, ha különböző eszközökön - például okostelefonon, laptopon, táblagépen - keresztül böngésznek, így felhasználási szokásaik hatékonyan mérhetők. A Telenor Csoport 360 millió USD-ért mintegy 95 százalékos részesedést szerez a Tapad Incorporated vállalatban.

A New York-i székhelyű Tapad a világ egyik vezető digitális marketinges technológiákkal foglalkozó vállalata, hat évvel ezelőtt alapította Are Traasdahl. A vállalat megvásárlásáról január 29-én írt alá megállapodást a Tapad a Telenor Csoporttal, amely 360 millió dollárt fizet mintegy 95 százalékos tulajdonrészért, míg a fennmaradó 5 százalék Traasdahl és a cég műszaki igazgatója, Dag Liodden tulajdonában marad.

A Tapad Device Graph nevű technológiájával a Telenor Csoport egyedi digitális adatelemzési kompetenciákra tesz szert. A technológia a felhasználói szokások hatékony felmérését teszi lehetővé. Míg a hagyományos analitikák esetében nem lehetséges megállapítani, ha egy felhasználó több eszközről - például laptopról, okostelefonról, táblagépről internetezik, vagy éppen okostévét, játékkonzolt használ.




A Device Graph bonyolult adatmodellezési algoritmusai képesek megállapítani, ha egy felhasználó több eszközt használ, és ennek megfelelően célzott hirdetésekkel kiszolgálni őt, természetesen az adatvédelem teljes tiszteletben tartása mellett. A technológia megszerzésével a Telenor a mobilhirdetések piacán is jócskán megerősíti pozícióját, ami azért fontos, mert ez most a teljes hirdetési piac leggyorsabban bővülő szegmense.

"A Tapad felvásárlása nyomán a Telenor Csoport jelentős pozícióra tesz szert a digitális hirdetési és analitikai megoldások piacán, és biztosítja kompetenciáját a digitális marketingmegoldások és analitikák terén is. Úgy vélem, hogy az új technológia ahhoz is hozzájárul majd, hogy továbbfejlesszük az alapvető távközlési szolgáltatásaink mellett egyre fontosabbá váló digitális szolgáltatásainkat is. E révén pedig képesek leszünk jobban megérteni ügyfeleink viselkedését, és megteremthetjük az alapjait annak, hogy új piacok felé nyissunk" - nyilatkozta Sigve Brekke, a Telenor Csoport elnök-vezérigazgatója.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Európai digitális marketing szövetség alakult
  A Telenorhoz igazolt a Magyar Vöröskereszt
  Megvannak a Telenor Accelerate győztes startupjai
  Startupokat támogat a Telenor
  Digitálissá alakulnak a Telenor üzletek
  Ausztrália a digitális marketing új fellegvára
  Ezek lesznek a digitális marketing trendek 2014-ben

További hírek ebben a kategóriában

Legó- és videókészítő pályázat g...
Lezárult a 2022-es ’Az Év ...
Irodai szoftverekkel a hatékony ...
Hosszabbít Az Év Honlapja Pályáz...