Az Armadillo nyerte az Exeltis tenderét
Marketinginfo.hu - 2016-05-12 11:03
PR
"Van, ami tervezhető, van, ami nem" szlogennel és kreatív koncepciójával az Armadillo Kreatív Ügynökség nyerte a Missee fogamzásgátló termékbevezetésére szóló tendert.
A kreatívval és az üzenettel a tervezhetőséget és a nem tervezhető "kalandokat" állítottuk szembe egymással" - mondta Arany Gábor, az Armadillo operatív igazgatója.
A full service ügynökség különböző projektekkel dolgozott már gyógyszeripari termékekkel. A 2014-es Hepatitis kreatív koncepciójával és integrált kampányával a Beteg Edukációs Projektek versenyében tavaly második helyezést ért el, felhívva ezzel a figyelmet arra, hogy lehet unalmas üzenetek helyett fiatalos, "kalandos" megoldásokat is alkalmazni.
A fogamzásgátlók általában nem túl "szexik", a levonorgesztrel tartalmú orális készítményeket például a nőgyógyászok többsége régiesnek látja. A Missee termékbevezetésével ezt a képet szeretné az ügynökség megváltoztatni.
Kapcsolódó cikkek:
Digitális szakembert igazolt az Armadillo
Három országban kapott megbízást az Armadillo
Lojalitásprogram az Armadillótól
|