Hírek
22288 hír az adatbázisban
Kampány népszerűsíti a mézet
Marketinginfo.hu - 2016-11-11 16:03
Reklám

Az Országos Magyar Méhészeti Egyesület (OMME) kampányt indított, melynek célja, hogy a magyar termelői méz iránt bizalmat alakítsanak ki a fogyasztókban, és ezt folyamatosan erősítsék.

"Fontos kiemelni, hogy a magyar, termelői méz ismertetőjegyei az egyedi, könnyen beazonosítható termelői mézesüveg és a zárszalag. E két elem együttes megléte garantálja a vásárlók számára a kifogástalan minőséget. Bevezetésük és alkalmazásuk mellett döntöttünk, hiszen előzetes felméréseink alapján két dolog érdekli a fogyasztót: a mézben van-e idegen anyag, illetve hazánkban termelték-e. Ezekre a kérdésekre ad választ a zárszalag és az egyedi üveg együttes használata" - emelte ki Bross Péter, az Országos Magyar Méhészeti Egyesület elnöke.

Az Országos Magyar Méhészeti Egyesület célja tehát az egyedi üveg és a zárszalag bevezetésével, hogy segítse a vásárlót abban, hogy lehet könnyedén felismerni az eredeti, kiváló minőségű magyar terméket. Az Egyesület kezdeményezését a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara támogatja.

A méz rendkívül sokoldalúan felhasználható élelmiszer, a hazai mézfogyasztás viszont nincs ezzel összhangban: évente alig 70-80 dekagrammot fogyasztunk belőle fejenként, miközben több európai országban két kilogramm körüli ez az érték.







NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A méheket is mesterséges intelligencia figyeli
  A Legyen minden nap mézes nap! kampány
  Billboard, valódi mézből

További hírek ebben a kategóriában

Korbácsoljátok fel a vágyat term...
A Manchester United hivatalos id...
A Continental abroncsa ért el el...
Második világháborús tengeralatt...