Hírek
23579 hír az adatbázisban
Egyedülálló akciót vezetett be a Lidl
Marketinginfo.hu - 2017-04-04 09:03
Mobilmarketing

A blue mobile-os ügyfelek egyenlegük feltöltésével a Lidl áruházakban egy időben vásárolt megjelölt termékekre 22%-os kedvezményt kapnak.

A vállalat által forgalmazott blue mobile márkájú mobilszolgáltatás használói március végétől nem csupán kedvezményes percdíjakkal telefonálhatnak, de hetente újabb és újabb termékekre kaphatnak 22% kedvezményt.

A vásárlóknak mindössze annyit kell tenniük, hogy a Lidlben történő bármilyen összegű egyenlegfeltöltésük mellé az áruházban megvásárolják az erre az akcióra kijelölt terméket vagy termékeket. A rendszer ezt automatikusan észleli, így a nyugta már a kedvezményes összegről kerül kiállításra.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A fiatalokat az ár, az idősebbeket a kedvezmény mértéke érdekli
  Heidi Klum és a Lidl első közös kollekciója
  Több mint 8000 résztvevő a 35. Lidl Balaton-átúszáson
  A Lidl divatkampánya
  Bírság a Lidlnek
  Megduplázta exportját a Lidl
  5 kategóriában nyerte el az Év terméke díjat a Lidl
  A Lidl sajátmárkás termékeket elismertek
  Sikeres a Lidl beszállítói programja
  Sikeres az almakampány
  Feltölti az autó(so)kat a Lidl
  Többet fizet a Lidl a tejtermelőknek
  Több egészséges élelmiszer fogy a Lidl-ben

További hírek ebben a kategóriában

Új ingyenes applikáció segíti az...
Tippek profi Instagram Storykhoz...
Mi mindenre hasznosíthatók a mod...
Megfontolandó dolgok telefonszer...