Hírek
23579 hír az adatbázisban
160 Opelt vásárolt a Magyar Posta
Marketinginfo.hu - 2017-06-16 10:43
Márkák

A társaság az Opel Magyarországtól vásárol 160 Combo kistehergépjárművet. Az Opel a Posta speciális igényeinek megfelelően alakítja ki a járműveket.

A jelenleg hazánkban működő mobilpostai hálózat 917 település lakosságának biztosít ilyen módon hozzáférést a postai szolgáltatásokhoz. Majláth Zsolt, a Magyar Posta Zrt. operációs vezérigazgató-helyettes elmondta, hogy a Magyar Posta jellemzően a 600 főnél kisebb lélekszámú településeken látja el a szolgáltatásait ilyen formában, amely nagy népszerűségnek örvend az érintett településeken, ahol ismerik és elégedetten veszik igénybe ezt a postai lehetőséget.

A Magyar Posta mobilposta szolgáltatása biztosítja a küldemények címhelyekre történő eljuttatását, valamint levelek, csekkek feladását is, emellett valamennyi alapvető szolgáltatás rendelkezésre áll, ami a postákon is elérhető: postai küldemények, csekkek, csomagok, ajánlott küldemények kézbesítése és feladása, pénzfeladás, nyugdíjak és pénzküldemények kézbesítése, pénzfelvétel kártyáról stb. Az alapszolgáltatásokon felül a mobilpostán különböző újságok, sorsjegyek, feltöltőkártyák és más árucikkek is kaphatók.

Mivel ezek az autók mozgó postahivatalként működnek, az Opel Combo haszongépjárműveket ennek megfelelően kellett a szolgáltatási és biztonsági igények figyelembevételével átalakítani. Így például az autó speciális áramellátást, széfet, GPS-nyomkövetőt, polcrendszert kapott. Majláth Zsolt elmondta, hogy a korszerű, új mobilpostás autók jellemzően a dél-dunántúli és az észak- és kelet-magyarországi területeken kezdik meg szolgálatukat.

Az olyan nagy flottákat vásárló cégek, mint a Posta kiszolgálásának tapasztalataira építve az Opel folyamatosan fejleszteni tudja a céges vásárlóknak nyújtott szolgáltatásait. A hazai autópiacon egyre inkább a személyre és az ellátandó szolgáltatásra szabott megoldásokat igénylik a céges vevők - állítja Jancsó Gyula, a mobilpostai járműveket szállító Opel Magyarország ügyfélkapcsolati igazgatója és b2b projektmenedzsere, aki szerint a kisebb vállalkozások már ugyanazt a szolgáltatást kaphatják, mint a nagy, akár több száz járművet használó vállalatok

Már nem csak az számít, hogy mennyibe kerül a jármű, a vállalkozások a vásárlás előtt megvizsgálják az üzemeltetés költségeit, és az azzal járó feladatok ellátásának módját is. A vevők egyre inkább azt nézik, hogy mennyi az autó TCO (total cost of ownership) értéke, azaz összesen mennyibe fog kerülni nekik a járműhasználat. Ebbe a biztosítás, pénzügyi finanszírozás, szerviz- és alkatrészárak ugyanúgy beletartoznak, mint az, hogy a használat végén mennyiért tudják majd eladni a járművet. Emellett a vállalkozások azt igénylik, hogy ne kelljen az autóik ügyes-bajos dolgaival vesződniük - mondja Jancsó Gyula, aki szerint ezért állt elő tavaly az Opel az Opel Business Class Service szolgáltatással, amely révén az ebben résztvevő autókereskedő partnerek egy év alatt 20 százalékkal tudták növelni a kkv-eladásaikat.

A Business Class szolgáltatást kidolgozó és megvalósítását irányító szakember szerint a cégeknek a kedvező TCO mellett az a fontos, hogy legyen egy szakember, aki minden autóval kapcsolatos ügyüket kezeli, és mindig elérhető. 15 Opel-kereskedésben ezért már olyan flottaszakértő van, aki a Business Class ügyfelekkel foglalkozik. Ezt a szolgáltatást akár már egy autó megvásárlásával is megkaphatja egy cég. A saját flottaszakértő mellett a Business Classhoz éppúgy jár az automatikus csereautó hozom-viszem szolgáltatással, mint a hosszított nyitvatartás vagy a szervizkedvezmény.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Magyar Posta eddigi legnagyobb logisztikai üzeme épült meg Fóton
  Az Opel az idén is növekedést tervez Magyarországon
  Modernizál és árakat változtat februártól a Magyar Posta
  Visszahívnak 96 ezer Opelt
  A Magyar Posta 100 fős létszámleépítést hajt végre ősszel
  Csökkenti a termelést néhány üzemében az Opel
  Schamschula György lett a Magyar Posta Zrt. vezérigazgatója
  Nem lesznek gyárbezárások és elbocsátások az Opelnél
  Az Opel pozíciója erősödése
  Elektromosautó-gyárrá alakul az Opel a tervek szerint
  Létszámcsökkentés az Opel -nél
  Nem változik az étel- és italautomaták száma
  Opel-felvásárlás
  Visszatérnek a magánvevők az új autók piacára
  A Magyar Posta a csomaglogisztika további bővülésével számol
  Az Opel új tulajdonosa fejlesztene a magyarországi gyártást?
  Az Opel sikermárkává vált 25 év alatt
  Rekordévet zárt az Opel magyarországi gyára
  Új autó TOP 3 2016-ban: Ford, Suzuki, Opel
  Az Opel 650 ezer motort gyárt az idén Szentgotthárdon
  Használtautó top 3: Opel, Suzuki, Volkswagen
  Dízelügy: az Opel a következő?

További hírek ebben a kategóriában

Ilyen egy népszerű óramárka (x)
A Decathlon új irányvonala
5,7 milliárd forintos tőkeemelés...
Egyedülálló beruházás a BioTechU...