Hírek
21829 hír az adatbázisban
A Dreher Sörgyárak innovatív módon keresi az új munkatársakat
Marketinginfo.hu - 2017-11-27 09:05
Karrier

A cég rendhagyó állásbörzéje hatalmas érdeklődés mellett, teltházzal zajlott le.

Ismerjük meg egymást egy sör mellett - ezzel a mottóval tartott rendhagyó állásbörzét a Dreher Sörgyárak, és valóban: az esti eseményre beáramló több száz érdeklődő, elsősorban végzős egyetemista, pályakezdő fiatal, az egyik legnépszerűbb budapesti romkocsmában ismerkedhetett meg a vállalat munkatársaival, vezetőivel. Emellett számos előadás, illetve érdekes program várta őket, amelyek bepillantást nyújtottak a sörgyár mindennapjainak kulisszatitkaiba. Kipróbálhatták például az íztesztelők munkáját és találkozhattak egyes márkák sörnagykövetei - ezek többek között olyan érdekes pozíciók a Dreher Sörgyáraknál, amelyek izgalmas perspektívát jelenthetnek sok munkakereső számára.

A cégek egyre komolyabban veszik az employer brandinget, vagyis egyfajta jól megkülönböztethető munkáltatói márka kiépítését, amely elősegíti a sikeres munkaerő toborzást. A munkáltatói arculat építésére nem elég csak időszakosan, egy-egy esemény vagy kampány erejéig energiát és erőforrást fordítani. Lényeges, hogy az álláskeresőket rendszeresen érjék megbízható impulzusok a munkakeresés során az adott vállalat vonatkozásában.

"Nagyon fontosnak tartom, hogy az employer branding csak stratégiai szinten, hosszú távon tud megvalósulni és ugyanolyan hangsúlyt kíván meg a belső munkavállalók elkötelezése, mint a potenciális munkavállalók megnyerése. Emellett azonban elengedhetetlen, hogy az új generáció, a pályakezdők, a pár éve dolgozók felé irányuló kommunikációban egészen új, kreatív, a hagyományostól eltérő megoldásokban gondolkozzunk" - tette hozzá a szakember.

A Dreher Sörgyárak különleges állásbörzéje is fentiek fényében épült fel, ami nemcsak az egyedi helyszínben, időpontban és eseménykoncepcióban nyilvánult meg, hanem abban is, hogy a különleges szakmai tartalmat a vállalat különböző részlegeinek munkatársai csapatokban dolgozták ki. Céljuk volt, hogy személyes hangvételben mutassák meg az érdekességeket és a kihívásokat, amelyekkel a mindennapjaik során találkoznak, így valóban hitelesen képviselve a munkáltatói márkát.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Szabó Ibolya a Dreher Sörgyárak Zrt. új vállalati kapcsolatok vezetője
  A Telep társalapítójával forgatott a Dreher
  Dreher Minőségi Csapolt Sör Program
  Megérkezett a Dreher különlegessége
  DreherTalks sörtúra
  Közeledik a DreherFeszt
  Az új Mozaik Komlós fejlesztés a Drehertől
  Sziget sörrel debütál a Dreher
  Indul a DreherFeszt Felfedező
  Elkötelezett a magyar piac iránt a Dreher új japán tulajdonosa
  Az életmódbeli tudatosság az alkoholfogyasztásban
  Pasztőrözetlen sörrel debütál az Arany Ászok

További hírek ebben a kategóriában

Pályaválasztási nap a Fővárosi S...
Szirmák Botond globális felsővez...
A Reklámszövetség dr. Megyer Örs...
Új Business Director a Panasonic...