Hírek
20229 hír az adatbázisban
Debütál a Telekom új márkaplatformja
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2018-02-13 12:23
Márkák

Most generáció - így nevezi friss kampányában a Telekom mindazokat, akiket nem hasonló koruk definiál, hanem az, hogy többet hoznak ki az internetből. A kampányt a DDB szállította.

Az új filmből kiderül, teljesen mindegy, hogy mikor született vagy hány éves, a net segítségével bárki többre lehet képes, legyen szó egyszerű kapcsolattartásról, okoskertészetről, digitális csillagvizsgálásról vagy éppen e-sportról. A Most generáció számára egy világ létezik, és az digitalizálódott, tele lehetőségekkel. Ők a pozitív változás nagykövetei.

A Most generációt és a Telekom hálózatát fókuszba helyező reklámfilm nem pusztán egy év eleji kampány első darabja, hanem egyszersmind a márka új, egész éves platformjának is a beindítója, amelynek központi gondolata a digitális optimizmus. A Telekom abban hisz, hogy a technológia a fejlődés pozitív motorja, így az előbbre lépés mind az egyén, mind a társadalom számára a digitális lehetőségek kihasználásában rejlik.

"Mint piacvezető szolgáltató eltökéltek vagyunk abban, hogy mindenkit bekapcsoljunk a digitális világ nyújtotta lehetőségekbe - a saját technológiai szintjének megfelelően. Maximális sebességű hálózatunkkal és digitális megoldásainkkal hozzásegítjük ügyfeleinket ahhoz, hogy az életük könnyebb, egyszerűbb, szervezettebb és élvezetesebb legyen" - mondta el Pereszlényi Zoltán, a Telekom lakossági marketingigazgatója.

Lépj előre a Mostba! - mondja a kampány fősora. Nem szükséges a jövőt várni, a digitális világ lehetőségei itt vannak karnyújtásnyira a jelenben. A Mostban mindannyian többre vagyunk képesek, új lehetőségek nyílnak meg előttünk, hogy mindenki részese lehessen annak a tüneményes kornak, amelyben élünk.

"Az a célunk, hogy senki ne maradjon ki a Mostból, használja ki a lehetőségeit, ezáltal hozza ki a lehető legjobbat magából. A Most Generáció egy attitűd, ezért kortól függetlenül mindenki beletartozik, aki nyitott hozzáállással éli az életét, aki kíváncsi az újdonságokra és mer belevágni új dolgokba"- mondta el Szabó Béla Attila, a Telekom márka és lakossági kommunikációs igazgatója, a Telekom új reklámszpotja kapcsán.






NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A megosztás alapú jótékonykodás a Telekomtól
  A Magyar Telekom Csoport nyerte a Deloitte Zöld Béka Díjat
  Telekom a globális klímaváltozás ellen
  Az irányítási struktúra változása a Telekomnál
  Tudásátadás a Telekomtól
  A Telekom téli kampánya
  Karbonsemlegesen működik a Telekom
  Márka-életcélt közvetít a Telekom üzenete

További hírek ebben a kategóriában

A 160. évfordulóját ünnepli Gerb...
Modern arculat a Bayer-nél
A Samsonite új projektje
Legjobb évét zárta tavaly a kecs...