Hírek
20229 hír az adatbázisban
Tovább erősítené a vendéglátóipar digitalizációját a METRO
Marketinginfo.hu - 2018-02-13 16:48
Digitális

Hasznos digitális megoldásokat nyújt a METRO a vendéglátószektornak.

A METRO Kereskedelmi Kft. egyik fő feladatának tekinti a vendéglátószektor digitális erősödését, amihez eszközöket és támogatást nyújt, valamint egy olyan felületet, amelyen vendéglátópartnerei megoszthatják egymással az ezzel kapcsolatos problémáikat, tapasztalataikat és követendő példáikat. A "Digital Club" elnevezésű nemzetközi METRO projekt tehát azért indul, hogy segítse a vállalakozásokat ezen a területen.

"A vendéglátóipar digitalizációjában rengeteg lehetőség rejlik, azonban ezek a modern technológiai újítások jelenleg még jórészt kihasználatlanok. A Digital Clubbal egy olyan felületet hozunk létre, amely innovatív megoldásokat kínál a független vendéglátósoknak, ezzel is hozzájárulva vállalkozásuk sikeréhez" - mondja Olaf Koch, a METRO AG igazgatótanácsának tagja.

A vezető azt is kiemelte, hogy terveik szerint 2020-ra már közel fél millió európai étterem élhet a METRO nyújtotta digitális szolgáltatásokkal, amely jelentős piaci előnnyel jár majd mind a vállalkozások, mind pedig az innovatív megoldásokat kifejlesztő cégek számára. Az első ingyenes csomagot már most több mint 15 000 aktív felhasználó vette igénybe saját vállalkozásához, egyelőre főként Németországban és Franciaországban.

A vállalat digitalizációs törekvéseit egy másik projektjük is fémjelzi, a közelmúltban a Techstars-szal közösen indított, kifejezetten startupoknak szóló pályázatuk. A pályázat célja egyrészt a feltörekvő cégek támogatása, másrészt az általuk javasolt, innovatív digitális és technológiai megoldások bevezetése a kereskedelembe. A három hónapos program egyik legfontosabb része az a prezentációs nap volt, amelyen tíz kiválasztott startup mutathatta be pályázatát. Ezek az induló vállalkozások az ötleteik megvalósításához hathatós segítséget kaptak a nemzetközi METRO Csoporttól és a Techstars-tól, akik neves szakértőket adtak melléjük mentorként, valamint lehetővé tették, hogy a projektjük életképességéről világszinten ismert befektetőket győzhessenek meg. A program középpontjában a szálloda-, az étterem- és a vendéglátóipar új digitális megoldásai állnak.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Gyerekpezsgőt hívott vissza az osztrák Metro
  Megállapodott a Metro alkalmazottaival a bérekről
  Két cégre válik szét a nemzetközi METRO Csoport
  Ebből kihozta a MAXimumot a METRO
  A Szigeten debütált a METRO MAX
  A METRO Cash & Carry Ezüst Oroszlán díjat nyert
  Egymilliárdos élelmiszer adomány a METRO-tól
  Horeca-s startupokat támogat a METRO
  Bocuse d’Or a METRO támogatásával

További hírek ebben a kategóriában

Fókuszban a KKV digitalizáció a ...
Húszezer évnyi fejlődést hozhat ...
Vodafone IoT megoldás a CIB bank...
Stratégiai megállapodást kötött ...