Így ünnepelte a Valentin-napot a NOIZZ
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2018-02-16 16:19
Outdoor/indoor

A NOIZZ.hu online magazin házhoz vitte a szerelmes üzeneteket.

A Valentin-nap még a NOIZZ olvasótáborához tartozó digitális bennszülöttek, az úgynevezett connected generáció számára is a személyes emberi kapcsolatokról szól. Ezért a NOIZZ szerkesztősége úgy döntött, hogy a szerelmesek napján személyesen adja át az olvasók üzeneteit szívük választottjának. Romantikus országjáró körút vette kezdetét.

Február első napjaiban indította Valentin-napi üzenetküldő játékát a NOIZZ.hu online magazin, ezúttal azonban nem csak digitális tartalmat ígért olvasóinak: a leginkább szívhez szóló vallomásokat a magazin sárkányfigurája, a DragoNoizz személyesen adta át a címzetteknek az elmaradhatatlan szívdesszert kíséretében, lakjanak bármelyik csücskében is az országnak.

Bő egy hét leforgása alatt közel 200 szerelmes üzent érkezett a NOIZZ postaládájába, túlnyomórészt 18-25 éves hölgyektől, akik szívesen éltek a romantikus lehetőséggel. Közülük választotta ki a szerkesztőség azt a tíz legmeghatóbb szöveges küldeményt, amely február 13-án és 14-én Bács-Kiskun megyétől Komárom-Esztergomig, némi Somogyi kitérővel bejárta kis hazánkat, hogy végül célba érjen a nagy Ő-nél.






NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Menő márkák a NOIZZ.hu szerint
  Pralinéből csak nőnapkor és karácsonykor fogy több
  A Wizz Air Valentin-napi promóció
  Kétszer annyit költöttünk Valentin-napkor, mint máskor
  3 magyarból 1-nek nem kell a Valentin-nap
  Sokat költenek a magyarok Valentin-napon
  Szlovákiában vezet be új szolgáltatást a RAS
  A Schneider Electric az OOH Valentin-napi kampánya
  A MasterCard kutatása a Valentin-napi vásárlási szokásokról
  Érzelmes film a Lenovo-tól

További hírek ebben a kategóriában

Szuperkényelmes futószőnyeg egy ...
Elismerték a SPAR Adni öröm! kam...
Éjszakai fotókkal kampányol a Sa...
Ismét elszürkült közösségi terek...