Brand Bar néven működik tovább grafikai ügynökség
Marketinginfo.hu - 2018-03-28 14:21
Design
Brand Bar Communicationsre keresztelte át Simon Attila ügyvezető a tulajdonában lévő Café Design grafikai ügynökséget.
Sem a cég profiljában, sem a munkatársak összetételében nem történt változás, Simon irányításával továbbra is márka- és cégarculatok, csomagolás és kiadvány tervezés, belső terek, valamint app és webdesign grafika tervezésére fókuszál a Brand Bar. Ez a névváltás egy 14 éves történet lezárása is egyben. A Design sztorija a Café csoporton belüli 2004-es megalakulással kezdődött, az akkor kialakított erős kötelék az utolsó években két lépésben laza partneri kapcsolattá alakult át. Első lépésként Simon Attila 2016-ban megvásárolta a Café Reklám Café Designban lévő üzletrészét, 2017-ben pedig egy tőkeemelés alkalmával új tulajdonosként György Attila és Kis-Szölgyémi Ferenc is csatlakozott a Café Designhoz.
A névválasztást a szakember a kifejezések játékosságával indokolta: benne van egyszerre a könnyedség és a tudományos skálázhatóság is. "Olyan cég kívánunk lenni, aki kutatásokkal is megalapozott megoldásokkal segíti megbízóit, de a kísérletező kedv sem hiányzik belőlünk."
Szarvas László, a Café csoportot összefogó holding cég, a Café Reklám Zrt. vezérigazgatója az együttműködés fennmaradásának lehetőségére helyezte a hangsúlyt, hiszen a Brand Bar szolgáltatása kiegészítheti a Café csoport tevékenységét.
Kapcsolódó cikkek:
A Café PR által tervezett kampány az OTP Nyugdíjpénztár számára
Nemzetközi verseny zsűrijében ismét a Café PR
Döntős a Café PR és az OTP kampánya
Ingatlanfejlesztői megbízás a Café PR-nek
Vezetőcsere a Café élén
Közösen folytatja a Café és a Be Social
A Café PR-t választotta a Media Markt
A Café PR az IKEA új kommunikációs ügynöksége
|