Hírek
20073 hír az adatbázisban
Változások a Café Communications-nél
Marketinginfo.hu - 2018-04-12 09:31
Karrier

Április elejétől új szervezeti struktúrában folytatják tovább munkájukat a Café Communications szakemberei.

A kreatív osztályt a jövőben Csirke Dániel és Szűcs Gábor kreatív igazgatóként vezeti, míg Ónody Boglárka kreatív stratégaként erősíti a stratégiai tervező csapatot.

Az egyre komplexebb stratégiai és kreatív megbízások miatt döntött az ügynökség a szervezeti átalakítás mellett. A kreatív stratéga és kreatív igazgatói pozíciók létrehozásával erőteljesebben összehangolható lesz a stratégiai tervezés és a kreatív megvalósítás, ami fokozza a divíziók közötti együttműködés eredményességét.

"A Café Communications "A változás inspirál" gondolat jegyében olyan egyedi megoldásokat kínál ügyfeleinek, amelyek valódi válaszokat adnak a folyamatosan alakuló piaci kihívásokra. Abban hiszünk, hogy a változás lehetőség a változtatásra, amelyet az elsők között igyekszünk megragadni. Ezt bizonyítja az elmúlt évben létre hozott Stories branded content almárkánk is, amelynek csapata legutóbb elhozta a legkreatívabb megoldásnak járó nagydíjat a DMBP versenyről. A mostani szervezeti átalakulástól azt várom, hogy a kreatívok és a stratégák még több időt és energiát fordíthassanak a változó trendek megértésére és kihasználására - hangsúlyozta Simon Zoltán, a Café Communications ügyvezető igazgatója.

A Café Communications a hivatalos hazai iparági rangsor alapján az 12-ik magyarországi reklámügynökség, ahol többek között az OTP, a Porsche Hungária, a Pick, valamint a Rama kampányain dolgoznak. Az itt lévő szakemberek elmúlt évben 5 Effie-t, és 42 más rangos elismerést nyertek az ügyfeleknek készített online/offline megoldásaikkal.

Csirke Dániel több mint 10 éves pályafutása során számos hazai és nemzetközi ügynökséget is megjárt, mielőtt 2 éve csatlakozott a Café csapatához. Kreatív igazgatói feladatai mellett a jövő reklámosait is oktatja az ELTÉ-n és a Budapesti Gazdasági Egyetemen.

Szűcs Gábor 16 évvel ezelőtt kezdte pályafutását, mint szövegíró. A Saatchi & Saatchinál, majd az Euro RSCG-nél dolgozott, mielőtt 10 éve csatlakozott a Café-hoz. Előbb, mint senior szövegíró, majd, mint group head felelt többek között a ©KODA, Audi, SEAT, Volkswagen, Pick, RAMA és OTP Bank márkákért.

Ónody Boglárka a pályán eltöltött 17 év alatt a TEAM, ACG, majd a Y&R berkeiben nagy és meghatározó brandeken dolgozott, cafésként pedig az utóbbi egy évben az OTP márkáért felelős kreatív csapatot vezette.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Vezetőcsere a Café élén
  Díjat nyert a Café PR

További hírek ebben a kategóriában

Kinevezték a Deloitte új EMEA-ré...
Karrier tanácsadó programot indí...
Új projektigazgatóval indult el ...
Újabb egy évig Áldott Zoltán az ...