Hírek
23581 hír az adatbázisban
Újradefiniálta az ingatlan brandinget az fps
Marketinginfo.hu - 2018-04-20 10:09
Outdoor/indoor

Az ügynökség integrált márkaépítési feladatként tekintett a lakóingatlan beruházásra, a kommunikációs stratégia felépítése során pedig mindent felölelő víziót alkotott.

Organikus projektfejlesztés eredményeként jutottak el a termékhez méltó, letisztult és tereket tisztelő arculathoz, amelynek kulcselemeként a danubio.hu weboldalt tették meg, és erre fűzték fel az azt támogató online és ATL megoldásokat.

Rendhagyó terméknek számít az ingatlanszektorban a DANUBIO, amely Budapest északi részén, a XIII. kerületben a FOKA-öböl és a Rákos-patak között épül, és a Duna-parti építészet egyik legkorszerűbb és legkarakteresebb beruházása. A márka szlogenje összefoglaló tömör üzenet a prémium minőségű lakást keresőknek: "Megérkeztél."

A lakóház pusztán fekvése és építészeti koncepciója alapján is elkülönülne a Budapestet most is jellemző lakóépület fejlesztésektől, hiszen az épület több módon is kiaknázza a terület legfőbb előnyét, a dunai kilátást, és szakít számos, korábban megváltoztathatatlannak hitt fejlesztési elvvel. A terméket jellemző egyik legfontosabb adottság, hogy Turányi Bence építész, karakter nélküli, zsúfolt, kis teraszokkal ellátott lakások helyett a Dunára tájolt, élhető méretű, fedett teraszokat tervezett, amelyek valódi átmenetet jelentenek a belső és külső lakrészek között. A DANUBIO, szemben a szokványos fejlesztési gyakorlattal, teljes értékű térként kezeli a kültereket, ami a közvetlen panorámával együtt gyakorlatilag a "penthouse" lakások élményét nyújtja az összes lakásnak. Átadását 2019. második félévére tervezik.

A projekt vezető kreatív szakembere az fps részéről Vadkerti-Tóth Réka volt, aki így írja le a csapatát vezérlő gondolatokat:

"Az egész munka a méltóságról szólt, annak megszületéséről és megtartásáról. Somfalvi Péter és Turányi Bence emberhez méltó élettér gondolata nagyon tetszett, főleg mostanában, amikor mindenki négyzetméter-optimalizál, és valamiért kezd oké lenni, hogy új építésű lakásokban egymás szájába teregetjük a száradó ruháinkat. Itt viszont végre értelmet láttunk, és főleg tágas tereket, ami egyértelművé tette, hogy a tervezőasztaltól az általunk alkotott felületekig minden erről fog szólni.

Ritka, hogy minden egyes kommunikációs felület embereket tisztelő és térgazdag lehet. Tulajdonképpen egy reklámos álom valósult meg azzal, hogy - ahogyan a projekt atyjai - mi sem hoztunk zsúfolt kompromisszumokat csak azért, hogy eladjunk valamit. Így lett végül a tér arculati elem. Magától értetődő volt."

Az ügynökség nagyfokú szabadsága a térgazdag kreatívok kialakításában annak köszönhető, hogy megbízói oldalról Somfalvi Péter ingatlanfejlesztő a termék kommunikációját illetően is szakítani kívánt a hazai ingatlanszektor hirdetési klisékre épülő sémáival: "A piaci igények az elmúlt 10 évben teljesen megváltoztak. Van egy európai minőségre nyitott vásárlói réteg. A fejlesztési és építészeti koncepció kifinomultságát át kell tudnunk adni a kommunikáció eszközeivel."

A logótól kezdve az ingatlanhálózatoknak, magazinoknak készített kampánykreatívokon át az óriásplakátokig és a weboldal megjelenéséig minden egyes arculati elem nagyvonalúságot, tereket és méltóságteljességet közvetít. A DANUBIO márka ezzel a megközelítéssel emberközpontú szegmensként definiálja újra az újépítésű lakóingatlanok hirdetési dömpinggel elárasztott piacát az ingatlanszektorban.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Digitális kommunikációs üzletágvezetőt igazolt a fps

További hírek ebben a kategóriában

Mi minden készíthető famintás al...
Vörös rózsa Valentin-nap alkalmá...
Hatrészes plakátkampánnyal hirde...
Egyesült a két svéd outdoor márk...