Hírek
20350 hír az adatbázisban
Ezért rendel a magyar Kínából
Marketinginfo.hu - 2018-05-09 17:44
Kereskedelem

A magyar vásárlók elsősorban minőségi termékeket, jó ár-érték arányt és különleges, a hazai piacon kevésbé ismert márkák miatt vásárolnak kínai termékeket, látogatják a kínai webshopokat.

Magyarország vezető, kínai elektronikai termékeket tesztelő, bemutató és közvetítő platformcsaládja kérdőívének kitöltői alapvetően nem értenek egyet azzal az általános közvélekedéssel, miszerint a kínai elektronikai termékek minden esetben "gagyik". A távol-keleti termékeket rendszeresen vásárló magyarok számára fontos a minőség - ezért is keresik a távol-keleti ország webáruházainak kínálatát, amelyek működési színvonalát, szolgáltatásait is megfelelőnek tartják. "A kínai online áruházakat használó válaszadók 62 százaléka vallja azt magáról, hogy számára kifejezetten fontos a vásárolt termékek minősége, míg mindössze százból 17 kitöltőnek nem a minőség az elsődleges döntési faktor a kínai elektronikai termékek kapcsán. Őket valószínűleg főleg az alacsony árak vonzzák a távol-keleti online áruházakba" - mutat rá az arányokra Bicsérdy Gergő, a Rendeljkínait.hu platformcsalád alapító-tulajdonosa.

A kitöltők többsége határozottan a kedvező ár-érték arányt tartja a legfontosabb tényezőnek vásárlásai során - 97 százalékuk vallja azt, hogy számára ez lényeges szempont a kínai termékek választásakor. "Az oldalainkon egyértelműen látjuk, hogy mára már kialakult egy olyan visszatérő, igényes magyar vásárlóközösség, akik adnak a jó minőségre, de a jutányos árakról sem mondanának le. Ők azok, akik az elektronikai eszközök és egyéb kütyük beszerzésére a távol-keleti webshopokat választják, ezek kínálatában keresik a legjobb ajánlatokat" - mondja Bicsérdy Gergő.

A felmérés arra is választ keresett, hogy az árakon és a minőségen kívül mi jelentheti még a kínai termékek vonzerejét a magyar vásárlóknak. Akik unják a Magyarországon elérhető, sokak által ismert és használt márkákat, akik szeretnek kitűnni a tömegből, sok esetben a távol-keleti webshopok kínálatában találják meg a különleges gyártókat és sok esetben az európai és amerikai termékek minőségével vetekedő eszközöket. "Olvasóink közel fele, egészen pontosan 49 százalékuk, nem tud azonosulni a divatos, felkapott tucatmárkákkal, és emiatt is fordulnak a minőségi kínai termékek irányába" - emeli ki az alapító-tulajdonos.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Kínából biztonságos-e rendelni?
  Tarolnak a kínai webshopok
  A Scania és a Haylion Technologies együttműködik
  A fákból készített QR-kód Kínában
  Alibaba és a Marriott a kínai turizmusért
  Fejlesztő beruházással növelné kínai eladásait a PSA
  A kínai befektetők növelik befolyásukat az európai cégvásárlási piacon
  Optimista Kínában a H&M

További hírek ebben a kategóriában

A PayPal együttműködést kötött a...
Kétmilliárd forintos beruházássa...
Változatlanul a Tesco áll a magy...
Átadták a pátyi ipari parkban az...