Hírek
20350 hír az adatbázisban
Modern arculat a Bayer-nél
Marketinginfo.hu - 2018-05-22 15:10
Márkák

Dinamikus, nyitott, személyre szabott: Ezek jellemzik a Bayer új arculatát.

Werner Baumann a Bayer AG vezérigazgatója így fogalmazott: "Márkánk a legfontosabb megkülönböztető tulajdonságunk. Immár 150 éve szavaznak nekünk bizalmat világszerte." Az új márka ötvözi a Bayer hagyatékát az új kihívásokkal, amelyekkel egyszer szembe kell nézzen egy ilyen nagy, multinacionális cég, különösen a mai digitális világban. A cég fókuszában az egészség és az élelmezés áll, így elérkezett az idő, hogy ezek a változások tükröződjenek a Bayer márkában.

A Bayer márka minden értelmében megújul: az online és offline vizuális és audiovizuális médiában, a legendás Bayer keresztben, a színpalettában, képi megjelenésben és betűkészletben. A Bayer színei és képei ma már sokkal élénkebbek, melegebbek, és dinamikusabbak. A külső megjelenés sokkal nyitottabb és kozmopolita, így a Bayer keresztet a mai digitálisan összekapcsolt világhoz igazították. Ugyanakkor, a félreismerhetetlen Bayer kinézet megmarad - elvégre, ez a név 1863 óta a szakértelmet és minőséget képviseli.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Bayer betekintést nyújt az összes növényvédelmi kutatásába
  A Bayer Hungária is „Megbízható Munkaadó”
  1000 diák a Bayer oktatási programjában
  Az Egis felvásárolta a Bayer lengyelországi Biovital termékportfólióját
  Richter-Bayer megállapodás
  Együttműködik az Bayern München és az SAP
  Klímavédelmi Fotópályázat a Bayertől
  Zöld élharcos a Bayer és a Nestlé

További hírek ebben a kategóriában

Kép: Pepsi Őrületes foci a Pepsivel
2018-06-14 11:59
Megújul az Accor Hotels
Folyékony műtrágyát is gyárt jún...
A Nike nem szállít cipőt az irán...
A Mercedes-Benz Cars újabb befek...