Szuperkényelmes futószőnyeg egy budapesti buszmegállóban
Marketinginfo.hu - 2018-06-11 14:45
Outdoor/indoor

Az adidas BOOSTmegálló névre keresztelt rendhagyó outdoor megoldásnak köszönhetően azonban a várakozás igazi élmény lett.

A Széll Kálmán téri buszmegállóban leterített, különleges futószőnyegen bárki tesztelhette a sportszergyártó innovatív BOOST talptechnológiájának előnyeit, így az ott eltöltött idő nemcsak egy pillanat alatt, de szuperkényelmesen telt el. A kampány kreatív koncepciójáért az ACG Reklámügynökség felelt.

A BOOST talpszerkezet különlegességét a benne található többezer energiakapszula adja: a párnázat sportolás közben maximális energiavisszaadást és egyedülálló hatékonyságot biztosít a viselők számára. A nem mindennapi buszmegállót azért hívták életre, hogy azok is megismerkedhessenek az adidas innovációjával, akik nem futnak rendszeresen.

A rendhagyó megállóba egy 4 méter hosszú BOOST szőnyeget terítettek, így várakozás közben bárki kipróbálhatta - akár cipőn keresztül is - a technológia előnyeit. A járókelők mellett természetesen az adidas Runners Budapest csapata is köszöntötte a BOOSTmegállót - a közösségi futásról és a kitelepülésről készült videó itt tekinthető meg.

"A BOOST technológiával készült cipőket azoknak ajánljuk, akik futás közben maximális teljesítményre, tökéletes kényelemre és rendkívüli energiavisszaadásra vágynak. Biztos vagyok benne, hogy azok, akik kipróbálják ezeket a technikai futócipőket, többé nem akarnak majd mást viselni. A buszmegállóba kiállított BOOST szőnyegnek köszönhetően ezúttal mindenki megtapasztalhatta a párnázat előnyeit!" - hangsúlyozta Debreczeni Dóra, az adidas Runners Budapest futóklub csapatkapitánya.

A nem mindennapi buszmegálló egyébként nem csak a járókelők és a sportolni vágyók körében aratott sikert: a kreatív és rendhagyó outdoor megoldásokat díjazó JCDecaux Innovate Awards versenyen harmadik helyezést ért el az ACG Reklámügynökség és az adidas közös installációja.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Coca-Cola közterületi márkakampányát indította el
  Mini szupermarket nyílt egy buszmegállóban
  Meleg ruhában egy pesti buszmegálló
  Új generációs utcabútorok Manchesterben
  Táncért adott csokit a KitKat
  A Clear Channel nyert a buszmegálló tenderen
  Fényvédő krémért játszottak a buszra várók
  Londonban bővített a JCDecaux

További hírek ebben a kategóriában

Elismerték a SPAR Adni öröm! kam...
Éjszakai fotókkal kampányol a Sa...
Ismét elszürkült közösségi terek...
Rubikkal találkoztak a Rubikosok