Hírek
21132 hír az adatbázisban
A Lavazza közreműködésével újult meg a legendás kávézó
Marketinginfo.hu - 2018-09-26 11:15
CSR

A Velence egyik ikonikus kávézója, a filmfesztiválnak is otthont adott Biennale falai alatt megbújó Caffè Paradiso, amely a Lavazza segítségével újult meg és nyitotta meg újra kapuit a vendégek előtt.

A kávézó megújításához - amely hivatalosan szeptember 5-én nyitott meg újra - a Lavazza Cino Zucci, a cég torinói, Nuvola elnevezésű központjának építészét, valamint a művész és tervező Elena Salmistrarót hívta segítségül.

"A bár olyan, mint egy tér miniatűrben" - mondta Cino Zucchi, olasz építész. "A Caff&232; Paradiso új pultját úgy tervezték, hogy kaleidoszkópként viselkedjen, visszatükrözve az emberek mindennapi tevékenységeit. A kortárs formák és anyagok váratlan rezonanciákat generálnak a velencei kultúra hagyományos elemeivel, mint például a földi tükrök és Harlequin jelmezek."

A Caff&
232; Paradiso újbóli megnyitása - egy hosszú és csillogó történelemmel rendelkező találkozóhely (melyet olyan művészek látogattak, mint Rodin, Klimt, Kandinsky, Picasso és Warhol) - tökéletesen illeszkedik a Lavazza filozófiájához, amely a kávézót, mint a kultúra és a történelem első "közösségi médiájának" fő csomópontjaként tartja számon. Ez az együttérzés szimbóluma, amely segített létrehozni és terjeszteni az új ötleteket és műalkotásokat Velencében, amely a világ egyik legtermékenyebb nagy művészeti és kulturális projektje.

A Lavazza régóta elkötelezett a képzőművészetek támogatása iránt, beleértve a múzeumok és kiállítások támogatását, a fotózást előtérbe helyező, minden évben megjelenő Lavazza naptárt, a tévés és filmes együttműködéseket, valamint olyan eseményeken való részvételt, mint a "Night Before the Oscars" jótékonysági est, valamint a Golden Globe-gála, ahol a Beverly Hiltonban berendezett Lavazza pop-up kávézóban kínál kávékülönlegességeket a vendégeknek.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Lavazza újra vendégül látott André Agassit
  Lavazza kávé a csúcsgasztronómia Oscar-díján
  A Lavazza az oroszországi VB-n
  A Lavazza marad a Grand Slam-tornák hivatalos partnere
  17 művészi fotó a bolygóért
  A magyarok 2,6 csésze kávét isznak naponta
  A Lavazza új nemzetközi reklámkampánya
  Lavazza az űrben

További hírek ebben a kategóriában

Elindult az Angyalváró-Cipősdobo...
Közel 200 tonna élelmiszeradomán...
Biogáz a halhulladékból
1,5 millió forint gyermekmosolyr...