Hírek
21132 hír az adatbázisban
A P&G meghirdette a 2019. évi Vezérigazgatói kihívások versenyt
MTI + Marketinginfo.hu - 2018-10-08 10:33
CSR

A nemzetközi verseny, melynek keretében egy esettanulmány elkészítése során a pályázók kipróbálhatják üzleti problémamegoldási készségeiket, lehetőséget kínál a P&G-nél való elhelyezkedésre is.

A Procter & Gamble Company (P&G) bejelentette, hogy már benyújthatók a pályázatok a következő globális "Vezérigazgatói kihívások" versenyre, amely a P&G kreatív megoldása a tehetséges jövőbeli munkavállalók azonosítására és a cég számára való megnyerésére. A verseny lehetőséget kínál a diákoknak üzleti készségeik kipróbálására olyan valós életbeli helyzetekben, amelyekkel a P&G különféle márkáit forgalmazó cégeknél dolgozva szembesülnének.

A diákoknak szükségük van olyan lehetőségekre, ahol megmutathatják, hogyan tudják a valós életben alkalmazni a főiskolán vagy egyetemen tanultakat" - magyarázta a P&G vezérigazgatója, David Taylor.

"A CEO Challenge kifejezetten erre ad alkalmat. Ha diákként meg szeretnéd tapasztalni, milyen kihívásokkal találkoznál a P&G alkalmazottjaként, és bizonyságot szeretnél tenni üzleti készségeidről, erre most itt a legjobb lehetőség."

A 2018-ban megrendezett első globális verseny hatalmas siker volt: 40 országból több mint 23000 hallgató vett részt benne. A 2018. évi verseny győztese egy csak nőkből álló, szaúd-arábiai iparmérnök-hallgatói csapat volt. A csapat tagjai, Linah Hussain,
Malak Mously és Rawan Baik idén nyáron találkoztak a P&G vezérigazgatójával, David Taylorral is Cincinnatiban, részt vettek a vállalat évente megrendezett SIGNAL AcceleratorSummit elnevezésű csúcstalálkozóján és állásajánlatot is kaptak a P&G-től.

A most meghirdetett 2019. évi versenyen a Gillette, a világ legnagyobb férfi kozmetikai termékeket gyártó vállalata számára kell elkészíteni egy üzleti esettanulmányt. A verseny három körből tevődik össze: helyi, regionális és globális. A helyi versenyeken a
diákok a valós életből vett P&G esettanulmányokat dolgoznak fel, amelyeknek megoldására ki kell alakítaniuk a megfelelő üzleti stratégiát, a globális szintű versenyen pedig egy üzleti szimulációs modell keretében a vállalat vezérigazgatójának szerepében kell döntéseket hozniuk.

A verseny a következő előnyöket kínálja a részt vevő diákok számára:
 
  • Egy üzleti poblémagoldási készségeket próbára tévő, valós életből vett esettanulmány elkészítése során lehetőség interjúk lefolytatására a P&G-nél, és végső soron akár a cégnél való elhelyezkedésre is
  • Részvétel a Dubai-ban (Egyesült Arab Emírségek) megrendezésre kerülő regionális döntőkön (a részvétel összes költségét a P&G fedezi), és a továbbjutók számára lehetőség a globális döntőn való részvételre
  • A verseny nyertesei meghívást kapnak a P&G Cincinnatiban található központjába, ahol találkozhatnak a P&G vezetőivel és vezérigazgatójával, David Taylorral is


A globális döntőre 2019. Május 20-24-én kerül sor Dubai-ban, az Egyesült Arab Emírségekben.

(Procter & Gamble-OTS-MTI)



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A P&G úttörő szerepe a Cannes Lions-on
  Folytatódik a Vöröskereszt és a P&G együttműködése
  P&G CEO Challenge pályázat a legnagyobb tehetségeknek
  P&G az újrahasznosítás és fenntarthatóság területén
  A P&G tervei 2020-ig
  Lezárult a P&G és a SPAR programja
  Önkéntes munkával segített a P&G
  Támogatói programban a Spar és a P&G

További hírek ebben a kategóriában

Elindult az Angyalváró-Cipősdobo...
Közel 200 tonna élelmiszeradomán...
Biogáz a halhulladékból
1,5 millió forint gyermekmosolyr...