Az evosoft Hungary Kft. egy több mint 23 éve kezdődött sikertörténet főszereplőjeként elképesztő utat járt be: pár fős cégből mára hazánk egyik meghatározó informatikai vállalatává nőtte ki magát.
"Saját készítésű videónkat elsősorban belső használatra készítettük el, hogy munkatársaink is nyomon követhessék fejlődésünket. A videóban a Cinema City/ New Age Advertisinggal kötött új mozis teremszponzorációs együttműködésünk előnyeit és részleteit Petényi István, az evosoft ügyvezető igazgatója maga mutatja be." - nyilatkozta Gönye Zoltán, az evosoft marketing vezetője.
"Mindig nagyon örülünk, ha az Ügyfeleink elégedettek és visszatérnek hozzánk, főleg, ha ilyen nagyszerű, saját készítésű visszacsatoló videót is láthatunk A hosszú távú együttműködés valóban komplex, hiszen 360°-os mozis kommunikációval együtt valósul meg a mozivásznon és a mozi területén is. Így az evosoft nevével és logójával találkozhatunk már a terembe szóló mozijegyen, a terem bejárata fölötti LCD kijelzőn, 2 db plasztik táblán a terem két oldalán, valamint a lobbyban található szponzor falon is. A szponzorációhoz tartozó on-screen megjelenés részeként, áprilistól az Allee 1-es termében a legelső üdvözlő szpotként minden film előtt minden nap az ügyfél, azaz az evosoft reklámfilmje látható."- nyilatkozta Krausz István a Cinema City New Age Advertising Médiaértékesítési Managere.
Az evosoft és a New Age Advertising - mely kizárólagosan végzi a Cinema City mozik médiafelületeinek értékesítését - együttműködése mellett a teremszponzoráció adta lehetőségeket már több nagy márka is beépítette a kommunikációjába, a jelenlegi terem szponzorok között van a Simple by OTP, a Telekom, Nivea, Pizza Forte, Hyundai és az evosoft.