Hírek
23555 hír az adatbázisban
evosoft moziterem a Cinema City Allee-ban
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2018-10-09 10:43
Outdoor/indoor

Az evosoft Hungary Kft. a tavalyi, 2017-es on-screen kampányát egészítette ki 2018 áprilisától a névadó teremszponzoráció márkaépítő elemeivel.

Az evosoft Hungary Kft. egy több mint 23 éve kezdődött sikertörténet főszereplőjeként elképesztő utat járt be: pár fős cégből mára hazánk egyik meghatározó informatikai vállalatává nőtte ki magát.

"Saját készítésű videónkat elsősorban belső használatra készítettük el, hogy munkatársaink is nyomon követhessék fejlődésünket. A videóban a Cinema City/ New Age Advertisinggal kötött új mozis teremszponzorációs együttműködésünk előnyeit és részleteit Petényi István, az evosoft ügyvezető igazgatója maga mutatja be." - nyilatkozta Gönye Zoltán, az evosoft marketing vezetője.

"Mindig nagyon örülünk, ha az Ügyfeleink elégedettek és visszatérnek hozzánk, főleg, ha ilyen nagyszerű, saját készítésű visszacsatoló videót is láthatunk A hosszú távú együttműködés valóban komplex, hiszen 360°-os mozis kommunikációval együtt valósul meg a mozivásznon és a mozi területén is. Így az evosoft nevével és logójával találkozhatunk már a terembe szóló mozijegyen, a terem bejárata fölötti LCD kijelzőn, 2 db plasztik táblán a terem két oldalán, valamint a lobbyban található szponzor falon is. A szponzorációhoz tartozó on-screen megjelenés részeként, áprilistól az Allee 1-es termében a legelső üdvözlő szpotként minden film előtt minden nap az ügyfél, azaz az evosoft reklámfilmje látható."- nyilatkozta Krausz István a Cinema City New Age Advertising Médiaértékesítési Managere.

Az evosoft és a New Age Advertising - mely kizárólagosan végzi a Cinema City mozik médiafelületeinek értékesítését - együttműködése mellett a teremszponzoráció adta lehetőségeket már több nagy márka is beépítette a kommunikációjába, a jelenlegi terem szponzorok között van a Simple by OTP, a Telekom, Nivea, Pizza Forte, Hyundai és az evosoft.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Jótékonykodás az Allee-ban
  A „Normcore – akadálymentes divat” az Allee-ban
  Megújult a Cinema City Szerencsejáték VIP mozi
  Megújult a Cinema City Aréna VIP
  Mesés advent az Allee-ban
  Mozireklám kampányt indított a GANT
  Az illatmarketinget is beveti a COTY
  3D reklámfilm népszerűsíti a kajak-kenu vb-t
  Nemzetközi mozikampányt indított a New Yorker

További hírek ebben a kategóriában

Hatrészes plakátkampánnyal hirde...
Egyesült a két svéd outdoor márk...
2319 műanyag kupakból rakták ki ...
Különleges taxi járja Budapest u...