Hírek
21508 hír az adatbázisban
Lidl kampánya a hátrányos helyzetű gyermekek támogatásáért
Marketinginfo.hu - 2018-12-03 14:00
CSR

A Lidl Magyarország #veledteljes karácsonyi kampányának keretében közösségi média felületein - Facebook és Instagram oldalán - követőivel közösen támogatja a Gyermekétkeztetési Alapítványt.

A hátrányos helyzetű gyermekek támogatását célzó jótékonysági kezdeményezés december 16-áig tart.

A Lidl Magyarország ismét példát mutat a társadalmi felelősségvállalás terén, adventi kampányának középpontjába ezúttal az ünnepek során együtt töltött idő fontosságát helyezi. Ahogy már elnevezése is utal rá, az elmúlt időszakban Magyarországon is dinamikusan növekvő áruházlánc idei veledteljes kampányának kiemelt üzenete, hogy az ünnepet a szeretteinkkel töltött idő teszi teljessé. A kampány keretében a vállalat arra kéri a Lidl Magyarország Facebook és Instagram oldalának követőit, hogy saját közösségi média felületükön osszák meg egy közös fotóval, nekik kivel teljes a karácsony és használják a veledteljes, valamint a @lidlhu (Instagram) vagy @lidlmagyarorszag (Facebook) tageket. A tagekkel ellátott minden képfeltöltés után a Lidl száz forintot adományoz a Gyermekétkeztetési Alapítvány számára.

"A Lidl Magyarország tevékenységében hangsúlyos szerep jut a társadalmi problémák megoldásában való aktív részvételnek, ennek megfelelően számos társadalmi célú kezdeményezés fűződik a vállalathoz. Az áruházlánc társadalmi felelősségvállalásának egyik alappillére a hátrányos helyzetű gyermekek támogatása." - tette hozzá Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

A kampány célja annak hangsúlyozása, hogy az ünnepeket szeretteinkkel és úgy töltsük, ahogy az minket a legboldogabbá tesz, amellett, hogy ne feledkezzünk meg a rászorulókról sem. Az áruházlánc reményei szerint, e kezdeményezés által egyrészt érzelmileg nyitottabbá válnak az emberek arra, hogy jobban odafigyeljenek a karácsonyi időszakban együtt töltött idő fontosságára, másrészt, aki a jelzett tagek használatával megosztja, számára kivel teljes az ünnep, a Gyermekétkeztetési Alapítványon keresztül hátrányos helyzetű gyermekeken is segít.






NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  45 000 résztvevő a Lidl Egészségnapokon
  600 rászoruló családnak segít a Lidl karácsonykor
  Karácsony a Bónusz Brigád szerint
  Fajátékok a Lidl-től karácsonyra
  Rekordszámú pályázat érkezett a Lidl iskolai felhívására
  Egészséges nassolás témában indít kampányt a Lidl
  Érték és Minőség Nagydíjat kapott a Lidl
  A Lidl a műanyaghulladék visszaszorításáért
  Ismét Superbrands-díjas a Lidl
  Újabb három díjat nyert idén a Lidl
  Eltűnik a felesleges műanyag a Lidl saját márkás termékeiről

További hírek ebben a kategóriában

Az ALDI a munka és a család egye...
A Visa a világon elsőként szponz...
Önkéntesek jelentkezése a Balato...
Tavaszi sminkeléssel köszönti a ...