Hírek
23556 hír az adatbázisban
Hugo Boss a citylightokon
Marketinginfo.hu - 2018-12-14 12:40
Outdoor/indoor

Illatozó budapesti citylightokon népszerűsíti új parfümjeit a Hugo Boss. A JCDecaux megoldása most debütál a magyar köztereken.

Most még csak kipróbálni lehet, a közeljövőben viszont akár a buszon utazva vásárolhatjuk meg azt a parfümöt, amelybe a megállóban várakozva szimatolhatunk bele. A kültéri hirdetések globális nagyágyúja, a JCDecaux ugyanis Budapestre is elhozta az "illatosított citylight"-ot, amelyet december elejétől két frekventált fővárosi helyszínen, a Westend-ben és a Széna téren bárki kipróbálhat.

A vizualitás dominálta hirdetési piacon kifejezetten üde színfolt az orrunkat középpontba helyező, innovatív hirdetési megoldás. Miközben zárt térben már nem számít formabontónak, a köztereken csak az utóbbi időben indult meg erőteljesebb mozgolódás. Az "illatosított citylight"-ok terén úttörő szerepet tölt be a JCDecaux, amely több sikeres "illatkampányt" menedzselt már, főleg a tengerentúlon. Ezek célkeresztjében leginkább kozmetikai szerek álltak, de mosóporok vagy akár friss péksütemények esetében is felmerült az illatfaktor - nem is véletlenül. Míg érzékszerveink fontossági sorrendjében az orrunk az utolsó előtti helyen pironkodik ugyan, az illatok felismerésében viszont jók vagyunk: ezen a téren sokkal kevésbé van helye a kételynek, mint a látás vagy a hallás esetében, amikor inkább hajlamosak vagyunk bizonytalankodni.

Ameddig elérkezik a pillanat, hogy vásárolhatunk az innovatív utcabútorokba rejtett, az utcán kipróbálható illatszerekből, a Westend-ben és a Széna téren kipróbálható a parfümadagoló citylight. A két berendezésben infraszenzor érzékeli, hogy valaki bedugja a kezét, ennek hatására pedig egy mechanikus szerkezet aktiválja a beszerelt Boss The Scent teszterparfüm tetejét.

A Hugo Boss Jamie Dornan és Birgit Kos illatnagykövetek által életre keltett kampánya arra ösztönöz bennünket, hogy szakadjunk el a monitortól, inkább bízzuk magunkat érzékeinkre. A Primőr Kozmetikai Kft. által megrendelt kampányt a JCDecaux fejlesztette és valósította meg.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Notino sikere Magyarországon
  A JCDecaux együttműködő partnere volt az Országos Mentőszolgálatnak
  Ismét novellaíró pályázatot hirdet a JCDecaux
  A budapesti Hugo Boss Store újra nyílt
  Digitális kampánnyal ünnepel a Hugo Boss
  Új márkanagykövet a Hugo Boss-nál
  Nem elégedett a Hugo Boss tulajdonosa
  Hugo Boss kampány: digitális útmutató a fekete nyakkendőhöz
  Üzletei bővítésére koncentrál a Hugo Boss

További hírek ebben a kategóriában

Hatrészes plakátkampánnyal hirde...
Egyesült a két svéd outdoor márk...
2319 műanyag kupakból rakták ki ...
Különleges taxi járja Budapest u...