Hírek
21640 hír az adatbázisban
Az Inoutic mostantól Deceuninck
Marketinginfo.hu - 2019-01-17 09:36
Márkák

Az ablakprofilok és építési megoldások gyártója, a Deceuninck Csoport bejelentett stratégiai döntését az Inoutic és a Deceuninck márkáinak egyesítéséről, a továbbiakban a Deceuninck márkanéven lesznek elérhetők.

A döntés egy újramárkázási folyamat kezdete, mely mind a 16, a Deceuninck közép-kelet-európai régiójához tartozó országot érinti, ahol az Inoutic márkanév jelen van. Ez a folyamat a mai napon veszi kezdetét, és a 2020-as Fensterbau Frontale kereskedelmi vásárra fejeződik be teljesen.

Francis Van Eeckhout, a Deceuninck Csoport ügyvezető igazgatója a döntés kapcsán elmondta: "Célunk, hogy egy erős, globális márkát hozzunk létre, amely további növekedést hoz és még inkább erősíti pozíciónkat Magyarországon, Európában és minden további piacunkon világszerte. Ez a döntés gyorsítani fogja az innovációs folyamatokat és a termékfejlesztéseket Európán belül, amely megkülönböztet bennünket versenytársainktól, és partnereinket is versenyelőnyhöz juttatja, hogy az ő cégeik is növekedhessenek."

Az új márkastratégia a marketing befektetéseket is maximalizálni fogja, például a Nemzetközi Kerékpáros Szövetség (UCI) Deceuninck - Quick-Step csapatának fő szponzori szerepe révén, amely magasabb márkaismertséget hozhat nemcsak a Deceuninck márkának, hanem több mint 4000 partnerének is, több mint 90 országban.

A stratégiai döntéssel a Deceuninck a zöld megoldások terén is növelni fogja befektetéseit. Az olyan innovációk, mint például a Linktrusion üvegszál alapú technológiája, amely kategóriájában a legjobb szigetelést kínálja, a Decoroc, amely a színkínálatot magasabb szintre emeli, vagy a Protex szabadalmaztatott redőnyrendszer szintén Európa-szerte elérhető lesz a vásárlók számára.

"Az új szemléletmódunk, illetve új márkastratégiánk első eredményeként díjnyertes Elegante profilrendszerünk, amelyet elsősorban a közép-kelet-európai piacra fejlesztettünk, 2019 folyamán más európai országokban is bevezetésre kerül. Emellett folytatjuk az újgenerációs profilrendszerek kialakítását és fejlesztését is, az innovációra, a dizájnra és a környezettudatosságra koncentrálva, amelyek a 2020-as Fensterbau Frontale vásáron kerülnek majd bemutatásra." - mondta el Victoria Hemelaer, a Deceuninck marketing igazgatója.

Az új márkastratégia lehetővé teszi a gyártási és logisztikai folyamatok további finomhangolását. Így a Deceuninck Csoport még inkább optimalizálhatja az erőforrásait, valamint tovább emelheti termékei és szolgáltatásai minőségét.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      

További hírek ebben a kategóriában

Kép: Danone A Danone-nál az Alpro
2019-04-15 10:59
Olimpikonnal debütál a sloggi
Rita Ora a DEICHMANN új nagyköve...
Két kategóriában lett befutó a d...
A Volkswagen Haszonjárművek 1,8 ...