Hírek
21640 hír az adatbázisban
Legjobb gyári beszállítási eredményét érte el 2018-ban a Bridgestone
Marketinginfo.hu - 2019-01-18 09:40
Márkák

A világ legnagyobb gumiabroncs- és gumitermékgyártó vállalata 15 gyártó 40 különböző autómodelljéhez több mint 120 új abroncsváltozatot szállított közvetlenül az autógyárakba.

A gumiabroncsipar szereplői közül a Bridgestone költi a legtöbbet kutatás-fejlesztésre, ami kiemelten fontos az autógyártók számára. A Bridgestone abroncskínálatának minőségét és innovatív jellemzőit az autógyári beszállítások volumene igazolja vissza a legjobban, hiszen olyan neves gyártók autói kerülnek forgalomba a vállalat abroncsaival, mint a Toyota, a Mercedes és a Porsche.

Az új megrendelők mellett a Bridgestone továbbra is az Audi, a SEAT és a Skoda elsődleges beszállítója, valamint a Volkswagen Csoport stratégiai partnere. Az Audi számára szállított abroncsok mennyisége az elmúlt öt év során megkétszereződött. Emellett a Bridgestone erős pozícióba került a BMW-nél is, amelyet az is jelez, hogy a BMW 3-as, a BMW 7-es, a BMW X5/X7 és a BMW Z4 modelleket a Bridgestone abroncsok széles választékával felszerelve értékesíti a gyártó.

A gépjárműgyártók sokféle modellhez választották a Bridgestone abroncsokat eredeti gyári szerelésként. Ezek között megtalálhatók elektromos/hibrid modellek, mint például az Audio e-tron, a Toyota Corolla, az univerzális Audio A6 Allroad, a túraautók, mint az Opel Insignia, az innovatív BMW 8-as sorozat, valamint a Porsche Cayenne luxusmodell, illetve sportautók, beleértve a Renault Mégane RS és RS Trophy típusokat. Az abroncsok több mint 85 százalékát már 17" vagy annál nagyobb átmérőjű abroncsok tették ki.

Jövőbe mutató partnerkapcsolatok

Mark Tejedor, a Bridgestone EMEA régió eredeti gyári szerelés üzletágának alelnöke szerint a gyártók egyedi igényeihez igazodó megközelítés lehetővé teszi a Bridgestone számára, hogy bármilyen jármű egyedi karakterét optimalizálja. "Egy gyorsan átalakuló ágazatban, ahol a járművek egyre inkább a CASE (összekapcsolt, autonóm, megosztott és elektromos) modellt követik, a Bridgestone új megoldásokat és technológiákat biztosít, válaszul a gépjárműgyártók legnagyobb kihívásaira. Azok az abroncsok, amelyeket jelenleg fejlesztünk, már a következő kettő, illetve öt év során, továbbá az azt követően felmerülő igényeket elégítik ki."

A partnerség és a közös tervezés túllép az egyszerű egyedi dizájnokon. "Számunkra lehetővé tette, hogy olyan új irányba induljuk el, amely az abroncsgyártás jövőjébe vezet" - mondta Tejedor. "Olyan új abroncsokat, illetve olyan új mobilitási megoldásokat és szolgáltatásokat hozunk létre, amelyek hatékonyabbak és minden eddiginél jobban adaptálhatóak a járművekhez, valamint az új járműipari fejlesztésekhez. Így gondoskodunk arról, hogy a vezetőket mozgásban tartsuk minden körülmények között."



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Újabb beruházást indít Tatabányán a japán Bridgestone
  Így választanak abroncsot az emberek
  Bridgestone-okon gurul a GAMF napelemes autója
  A Bridgestone lett „Az Év Gumiabroncs Gyártója”
  Cserjéből gumiabroncs

További hírek ebben a kategóriában

Kép: Danone A Danone-nál az Alpro
2019-04-15 10:59
Olimpikonnal debütál a sloggi
Rita Ora a DEICHMANN új nagyköve...
Két kategóriában lett befutó a d...
A Volkswagen Haszonjárművek 1,8 ...