Hírek
21998 hír az adatbázisban
2018 legeredményesebb márkaoldalai a Facebookon
Marketinginfo.hu - 2019-01-17 18:57
Márkák

A Socialbakers auditált Facebook-országriportja szerint 2018-ban ismét a Kraftwork Reklámmanufaktúra által készített márka tartalmak mozgatták meg leginkább a közösségi média közönségét.

A Socialbakers hónapról hónapra 51 európai országban vizsgálja a márkaoldalak tevékenységét, valamint rangsorolja a Facebookon legtöbb interakciót elérő márkaposztokat. Az oldal éves összesítése alapján 2018-ban a hazai ügynökségek közül legtöbbször, összesen 5 alkalommal a Kraftwork Reklámmanufaktúra által kezelt Facebook oldalak posztjai érték el a legnagyobb interakciószámot Magyarországon.

"A social felületeken tapasztalt változások folyamatos kihívást jelentenek, hogy miként érjük el a felhasználókat, ezért különösen büszkék vagyunk arra, hogy márkaposztjainkkal sorozatban harmadik éve sikerült a legtöbb felhasználót aktivizálnunk, ezzel a legtöbb Facebook elsőséget elhoznunk. Ráadásul a Pöttyössel ismét 100 ezer feletti interakciószámot értünk el, amely nagyon jó eredménynek számít" - mondta Naszály Ferenc, a Kraftwork digitális üzletágvezetője.

A legtöbb elsőséget - szám szerint ötöt - a Kraftwork által menedzselt oldalak, a Pöttyös Túró Rudi (4) és a Milli (1) gyűjtötte be 2018-ban. Az összes dobogós helyezést tekintve holtverseny alakult ki, a Kraftwork által kezelt két oldal, valamint a Mediator menedzselte Lidl Magyarország nyolc-nyolc esetben került be a Top3-ba. A Vamosi Milano hét, a Coop üzletlánc (Sky Marketing Communications) négy, míg a JYSK csapata (inhouse) két dobogós helyezésnek örülhetett tavaly. Az ERSTE Bank Hungary (Cluso), a SPAR Magyarország (Greenroom), az eMAG Magyarország (Neo Interactive), a MOL (Neo Interactive), a Gyermelyi (Tricky Communications), az ALDI Magyarország (Forward Digital Works) és a The Body Shop (Morpho Communications) oldal egy-egy alkalommal került a legjobb három közé. A legjobban a Pöttyös Túró Rudi és az ERSTE Bank Hungary mozgósította a Facebookos közönséget, a két oldal egy-egy posztja 100 ezer feletti interakciószámot ért el.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Social Index 2018: 354 márka nyomában
  Húsz százalékkal emelné dolgozói bérét az Audi Hungaria
  A Facebook-marketing a múlt, az Instagramé a jövő?
  Nem bíznak benne, mégis a Facebook a kkv-k kedvence
  A Facebookkal és a Google-lel senki sem veheti fel a versenyt
  A legtöbb új rajongót gyűjtő szállodák a Facebookon
  Egymillió vállalat a Facebook Blueprinten
  Magyarországon is elérhető a Facebook álláskereső funkciója
  A Facebook dróton rángatja a cégeket
  Itthon is elérhetővé vált a Facebook Marketplace

További hírek ebben a kategóriában

A BMW Group megnyitotta új gyárá...
Bővíti győri központját az Audi
10. alkalommal nyert Business Su...
165 éves a Dreher Sörgyárak




Projektmenedzser
Főbb feladatok, munkák- ajánlati felhívás fogadása, műszaki ...
IT Manager
Feladatok: - Projekt menedzsment- Jelentések és projekt doku...