Hírek
21387 hír az adatbázisban
Új pr-ügynökségekkel erősít a Dreher
Marketinginfo.hu - 2019-02-08 11:55
PR

Tenderen választotta ki új pr-partnereit az Asahi csoporthoz tartozó Dreher Sörgyárak Zrt., amelynek csapata a korábbinál intenzívebb kommunikációhoz keresett pr-ügynökségi partnereket.

A komplex, vállalati, márka- és CSR-kommunikációra, valamint employer brandingre is kiterjedő tenderen végül több ügynökség között osztották szét a feladatokat, közülük kettő újonnan érkezett a Dreher világába.

A vezető sörgyár a Noguchi Porter Novellire bízta a vállalati kommunikációs feladatokat, illetve a Dreher márkacsoport és a szuperprémium Asahi márka pr-feladatait.

A Next9 Communications felel majd a Pilsner Urquell, a Kozel, a Peroni márka, a Meantime sörök, valamint a hagyományos magyar márka, a Kőbányai kommunikációs feladataiért. Emellett az ügynökséghez tartozik majd a Dreher kőbányai sörgyárában működő múzeum és az ott futó sörvacsora sorozat népszerűsítése is.

A Dreher Sörgyárak komoly hangsúlyt fektet a felelős alkoholfogyasztás témakörre, az "Ésszel iszom" programért továbbra is a Starski felel majd. Az employer branding tevékenység vonatkozásában az Impact Works ügynökséggel is megy tovább az együttműködés.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A D24 különleges élménygyűjtő akciója
  Grayling végzi a Dreher új márkájának kommunikációját
  A Telep társalapítójával forgatott a Dreher
  Dreher Minőségi Csapolt Sör Program
  Megérkezett a Dreher különlegessége
  Japán első számú söre Magyarországon
  DreherTalks sörtúra
  Jó évet zárt a Dreher anyacég

További hírek ebben a kategóriában

Marketing mesterképzés (MSc) a M...
28 kategóriában ért el első hely...
Világsztárokkal jubilál az Open ...
Új nemzetközi ügyvédi iroda Magy...