Hírek
23584 hír az adatbázisban
A Republic Group nyerte a merci ünnepi kampányát
Marketinginfo.hu - 2019-03-08 13:19
Reklám

A 360 fokos integrált reklámügynökség a márka három tavaszi kampányának kreatív megjelenéséért felel.

A Storckhoz tartozó, mintegy 100 országban megtalálható csokoládé márka a tavalyi év végén többkörös tendert hirdetett. A tavasz legkedvesebb ünnepeihez tartozó Valentin- és nőnapi, valamint Anyák napi promóciókról szóló pályázatát a Republic Group csapata nyerte el "Amennyire sokféle a szeretet, annyira sokszínű a merci" koncepciójával. A cél az volt, hogy az ünnepekhez kapcsolódó aktivitások során átadott üzenet támogassa a márka pozicionálását.

Jelenleg a fogyasztók számára már elérhető, ünnepek alatt kipróbálható, online borítótervezőt népszerűsítő időszakos kampányokhoz kreatív koncepció, key visual és eszközök kreatív anyagainak tervezése a csapat feladata, melynek során támogató instore megjelenésre (wobbler, plakát, matrica, borítók), online felületekre (borítók, animációs spotok, melyek pre roll Youtube-on és programatic felületeken online displayen futnak, bannerek, eDM) és hostess promóció kreatív anyagaira fókuszál az együttműködés során.

"A szeretetnek, a szerelemnek nagyon sokféle arca van. Az év kiemelt napjain, amikor ajándékokkal készülünk azoknak, akik a legfontosabbak, valami különlegeset keresünk, valami olyat, ami pontosan azt fejezi ki, amit érzünk. Szeretnénk, ha a meglepetés egyedi, igazán ránk jellemző lenne. Ebből az insightból született üzenetünk, hogy idén igazán személyre szabott ajándékokkal készülhessen bárki, hiszen a merci különleges csokiválogatások mellett egyedi borítótervezővel is kedveskedik fogyasztóinak." - nyilatkozta Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Pilkington és a Republic Group folytatja a közös munkát
  Átadták a Nők a Tudományban Kiválósági Díjakat
  Megérkezett a Merci táblás csoki
  Új termékváltozat a Merci kínálatában
  Új cukorkamárkát vezet be a Storck
  Erős húsvétra számít a Storck
  Rekord árbevétel a Storcknál
  Egymilliónyi édességet adományoz a Storck
  Anyák napjára készül a merci
  Egyedi design a merci-től az ünnepekre

További hírek ebben a kategóriában

A Miller Mix globális kampánya a...
A nyár a Borsodi Friss új ízével
Közönségdíjas lett a Lidl karács...
A reklámadó hatásai az iparág dö...