Hírek
23607 hír az adatbázisban
'Sötétségből is energiát nyerő villanyautókat kínál a BMW'
MTI + Marketinginfo.hu - 2019-04-05 15:21
Reklám

"Az éjszaka sötétjéből is energiát nyerő, különleges fényezésű elektromos autót ígér az áprilisi 1-jei brit sajtót elöntő hirdetési kampányában a német BMW autógyár."

A hirdetési kampány azoknak a brit vásárlóknak szólt, akik április 1-jén elfelejtettek rápillantani a naptárra.

A brit lapokban megjelent féloldalas hirdetések szerint a BMW legújabb találmánya a Lunar Paint, szabad fordításban a holdfényfestés, amely opcionális kiegészítőként rendelhető a BMW i8 modellhez.

A forradalmian új fényelektromos technológia passzív módon tölti újra az autó akkumulátorát az éjjeli sötétségben is, növelve az elektromos BMW-vel megtehető út hosszát - áll a hirdetésekben.

Érdeklődni a cég innovációs igazgatójánál lehet a sue.pernova@bmw.co.uk email-címen.

A BMW évek óta minden április 1-jén kínál valamilyen különleges, kizárólag erre a napra "kifejlesztett" modellt a hiszékeny és/vagy feledékeny brit vásárlóknak.

A bajor autóipari óriáscég egy éve ugyanezen a napon például a vevő géntérképe alapján testreszabott egyedi autót ígért nagy-britanniai fogyasztóinak. A tavalyi április 1-jei hirdetések szerint a BMW akkori legújabb találmánya a DNA Configurator - vagyis egy olyan tervezési mechanizmus, amely a vásárlójelölt DNS-mintája alapján állítja össze a vevő egyéni adottságainak leginkább megfelelő felszereltségű autót.

Az érdeklődőknek mindössze meg kellett nyalniuk a hirdetés bal alsó sarkában feltüntetett, stilizált DNS-molekulaábrát, és a nyálmintát el kellett küldeniük a BMW hozzájuk legközelebb eső genetikai tervezőközpontjába (BMW Genetic Engineering Centre).

A központ szakértői a mintából kinyert DNS-kód alapján olyan autókonfiguráció kidolgozását ígérték, amely a belső tér legapróbb részleteitől a vevőjelölt biológiailag meghatározott vezetési stílusához alkalmazkodó sebességváltó-áttételekig mindenben a majdani tulajdonos adottságaihoz igazodik.

Egy korábbi április 1-jei hirdetésében a BMW arról értesítette brit vevőit, hogy beszédes szélvédővel ellátott járműveket készül forgalmazni Nagy-Britanniában, lehetővé téve a sokoldalú kommunikációt a külvilággal. A sofőrnek csak annyi (lett volna) a dolga, hogy hangosan kimondja, amit a közlekedés többi részvevőjével tudatni szeretne, vagy amit róluk gondol, és mondandóját a szélvédőbe ágyazott mikrorészecskék azonnal jól olvashatóan, hatalmas betűkkel kiírják az üvegfelületre.

A BMW arról rendszerint hallgat, hogy hasonló április 1-jei hirdetései nyomán hányan érdeklődnek az éppen aktuális forradalmi újításokkal felszerelt modellek megvásárlása iránt.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Értékesítési rekordot könyvelhetett el a BMW Group
  A BMW Group több mint 171 000 darab új autót adott el
  A BMW Group továbbra is a világ vezető prémiumautó-gyártója
  Ismét rekordévet zárt a BMW
  Elektromos autó értékesítés a BMW-nél
  Még egy gyárat építene az Egyesült Államokban a BMW
  A BMW a Csendes-óceán megtisztításáért
  A BMW Group, a Northvolt és a Umicore összefog
  Nőttek a BMW Group eladásai
  Beruház a BMW

További hírek ebben a kategóriában

A Miller Mix globális kampánya a...
A nyár a Borsodi Friss új ízével
Közönségdíjas lett a Lidl karács...
A reklámadó hatásai az iparág dö...