Hírek
21734 hír az adatbázisban
A MOL-csoport Growww programja friss diplomásokért
Marketinginfo.hu - 2019-04-08 13:14
Karrier

A Growww tehetséggondozó programot a MOL-csoport azon frissdiplomások számára hozta létre, akik szeretnék pályafutásukat a vezető kelet-közép-európai vállalatnál kezdeni.

A MOL-csoport több mint 140 álláshelyet kínál a műszaki, üzleti, informatikai, társadalom- és természettudományi területeken. A programba legfeljebb egyéves munkatapasztalattal rendelkezők jelentkezhetnek, akár a budapesti központba, akár a MOL-csoport tíz országban (Ausztria, Horvátország, Cseh Köztársaság, Magyarország, Olaszország, Norvégia, Lengyelország, Románia, Szlovákia, Szlovénia) működő leányvállalataihoz.

Az intenzív, egyéves program során a résztvevőknek lehetőségük nyílik megismerkedni a MOL-csoport tevékenységének minden üzleti és működési területével. A munkahelyi tanulás és a MOL különböző ipari létesítményeibe tett látogatások mellett a fiatal szakemberek strukturált oktatási program keretében sajátíthatják el az ágazatra vonatkozó ismereteket, ami egyben kiváló lehetőség a vállalat vezetőivel való megismerkedésre, a szakmai kapcsolatok építésére. Minden résztvevőt egy mentor támogat, aki szakmai útmutatást és visszajelzést nyújt, valamint segíti a dinamikus, interkulturális munkakörnyezethez való alkalmazkodást.

"A Growww program 2007-es indítása óta minden évben több mint hatezer pályázat érkezett be hozzánk. Eddig több mint kétezer jelentkezőt vettünk fel a Growww programba, akiknek 80%-a a vállalatnál folytatta pályafutását. A kiemelt tehetséggondozó programunk folyamatos népszerűsége számomra újabb bizonyíték arra, hogy a MOL a kelet-közép-európai régió egyik legvonzóbb munkáltatója. Globális vállalatként lehetőséget adunk a fiataloknak arra, hogy merjenek nagyot álmodni, és elképzeléseiket meg is tudják valósítani. Meggyőződésem, hogy a vállalat stratégiai átalakításának megkezdésével az innovatív szemléletmód ösztönzése még fontosabbá vált ahhoz, hogy képesek legyünk megfelelni a jövő kihívásainak" - mondta Zdravka Demeter Bubalo, a MOL-csoport HR igazgatója.

Az elmúlt évtized során a Growww program széles körű elismerést kapott, és a vállalat valódi védjegyévé vált. A program a kategóriájában legmagasabb, közel 80%-os megtartási arányt ért el, emellett tavaly jóval az olaj- és gázipari átlag feletti, 40%-os volt a nők aránya a felvettek között.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Épít új üzemet a Mol
  Social Media üzletággal erősíti közép- és kelet-európai jelenlétét a Growww Digital
  A MOL elindította Growww programját
  A MOL idén is elindította Growww programját
  200 újabb Growww-ost alkalmaz a MOL
  Frissdiplomás dömping a Molnál
  A MOL elindította Growww programját

További hírek ebben a kategóriában

Új vezetői kinevezések a PS-nél
Nagyvállalati marketing szakértő...
Új elnök a DUIHK élén
Tisztújítás a Joint Venture Szöv...