Hírek
23581 hír az adatbázisban
A Budapest Bank adja az ívet új kampányában
Marketinginfo.hu - 2019-04-23 10:11
Reklám

Megújult kreatív koncepcióval és új reklámfilmekkel rukkolt elő a Budapest Bank. A pénzintézet célja továbbra is a gördülékeny bank imázsának építése.

Az elmúlt évek tudatos marketingkommunikációs platform építésének köszönhetően a Budapest Bank neve egybeforrt a gördülékenységet szimbolizáló görkorcsolyával. Az új kreatív koncepció a már meglévő értéket kívánja kiemelni, új szemszögből bemutatni, és továbbra is azt üzeni: a Budapest Bank segítségével könnyen és gördülékenyen intézhetjük pénzügyeinket.

Az offline és online reklámokban az íves, kerek, gördülékeny dolgok, és azok szerelmesei kerülnek a középpontba. A hirdetések eddigi főszereplőjét termékekhez köthető, ügyfeleket megtestesítő karakterek váltják, akiket látványos, a megszokottól eltérő díszletben láthatjuk.

"Elsődleges célunk a gördülékeny bank bemutatása, nem pedig a "görkorcsolyás bankká" válni, ezért elérkezettnek láttuk az időt, hogy a fő üzenetünket másképpen is megjelenítsük" - mondta Tengerdi Laura, a Budapest Bank marketingkommunikációs és ügyfélélmény vezetője, majd hozzátette: "A folytonosság jegyében az új reklámfilmjeinkben azért megjelenik a görkorcsolya is egy-két képkoca erejéig. Emellett Száraz Dénestől, a korábbi reklámok főszereplőjétől sem búcsúztunk el teljesen, hiszen a megszokott Nékem csak Budapest kell című dal mellett Dénes hangja is hallható".

A kreatív koncepció kialakításában a Lounge Design és a Republic Group vett részt.







NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Ügyfélélmény különdíjat nyert a Budapest Bank
  Mobilra viszi a cégvezetői döntéseket a Budapest Bank
  Folytatódik a Budapest Bank reklámja
  Új reklámfilmmel jelentkezik a Budapest Bank
  Budapest Bank a fiatalokért
  A Budapest Bank támogatása a Békéscsabáért Program keretében
  Újabb támogatás a Budapest Bank Alapítványtól
  Stratégiai együttműködés a Tesco és a Budapest Bank között

További hírek ebben a kategóriában

A Miller Mix globális kampánya a...
A nyár a Borsodi Friss új ízével
Közönségdíjas lett a Lidl karács...
A reklámadó hatásai az iparág dö...