Hírek
22000 hír az adatbázisban
Újra nyit a Brand Tester Park
Marketinginfo.hu - 2019-05-10 13:02
PR

A rendezvény legfontosabb célkitűzése a reklámkultúra hitelesebbé tétele, valamint a fiatalabb generációkat megszólító online tartalmak (blogok, vlogok) tudatosabb értelmezésének szorgalmazása.

A program jó lehetőség a márkák számára is, ugyanis módjuk nyílik a közvetlen befogadói visszaigazolások összegyűjtésére. A tavaly debütáló, kétnapos rendezvény első alkalommal nyolcezer látogatót számlált, idén már tizenötezer érdeklődőre számítanak. A program lehetőséget nyújt a különböző márkák termékeinek vagy szolgáltatásainak kipróbálására, legyen szó autókról, kozmetikumokról, gasztro termékekről vagy high-tech készülékekről.

A műfajteremtő program keretei közt tehát nem csak a tudatos vásárlás fortélyainak elsajátítása kap esélyt, de egyben színvonalas tartalom szolgáltatására is: a kipróbálás élménye lehetővé teszi a tapasztalás és az interaktivitás általi szponzorációt a márkák számára, miközben a résztvevők élményekkel gazdagodva kerülnek közelebb a termékekhez, szolgáltatásokhoz.

A Brand Tester világszerte egyedülálló élménypark, ami több mint száz márka termékeinek és szolgáltatásainak kipróbálását teszi lehetővé. A programot idén június 22-23-án rendezik Budapesten, a Hungexpon.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Dominál a pénzügyi szektor a márkaépítésben
  BrandZ Top100 legértékesebb globális márka lista
  A teljesítmény és a branding összhangja

További hírek ebben a kategóriában

Miért érdemes a PGM Expert Könyv...
Ismerkedjünk meg a cabernet fran...
Lánybúcsú, ahogy az a nagykönyvb...
A pénzügyi likviditás fogalma, i...




Projektmenedzser
Főbb feladatok, munkák- ajánlati felhívás fogadása, műszaki ...
IT Manager
Feladatok: - Projekt menedzsment- Jelentések és projekt doku...