A Sberbank integrált kampánnyal támogatja tavaszi személyi kölcsön értékesítését. A márka számos offline és online terméktámogató kommunikációs aktivitása mögé széleskörű ügynökségi együttműködést hozott létre.
A bankszektor esetében a tavasz hagyományosan erős a reklámpiaci jelenlét szempontjából, mivel a háztartások ilyenkor vágnak bele a hitel- és forrásigényes feladatokba, mint például a lakásfelújítás vagy az autóvásárlás. A Sberbank tavaly saját gyártású filmjei sikert értek el a piacon, ami nem csak az üzleti számokban mutatkozott meg: egy neuromarketing-elemzéssel foglalkozó cég is a leghatékonyabb hitelintézeti reklámnak választotta tavaly áprilisban. Az idei film a hitelből megvalósítható vágyakat állította a fókuszba. "Fontos volt számunkra, hogy a régi és az új platform egyfajta hangulati vagy tematikai folytonosságot mutasson, mindamellett az új spotokkal több ponton is erősíteni szerettük volna a régi kampányt" - mondta Lengyel Zoltán, a bank marketingigazgatója.
Az integráltság jegyében több platformon is fut a kampány, amely igazi ügynökségi összefogás keretében valósul meg. A Roxer kreatívkoncepcióját az Publicis Groupe Starcom divíziója alkalmazta médiára, a filmet a Subkult Production gyártotta. A public relation lábért a Lounge Communication felel, míg az onlineban az Addict Interactive segíti a kampánycélok megvalósulását.
A reklámfilmet Ungvári Dávid rendezte. Érdekesség a kulisszák mögül, hogy a családanyát az ismert modell Zsíros Anna alakítja. Első szerepében pedig ebben a reklámfilmben debütál a még óvodás Kelemen Laura, aki egy egyedi magyar horgolt kézműves terméket, egy szuperhős állatkát szorongat a költözéses jelenetben.