Hírek
22000 hír az adatbázisban
Miben nyújt hatékony segítséget a BIX Vezetői Riport? (x)
Marketinginfo.hu - 2019-05-21 09:00
PR

Nem titok, hogy amire nagyobb figyelmet fordítunk, és amibe nagyobb energiát fektetünk, az előbb vagy utóbb növekedésnek fog indulni.

Pontosan igaz ez az állítás az ügyfelek elégedettségére is. Amennyiben rendszeresen kapsz róluk egy tűpontos képet, illetve a rendelkezésre álló adatokat kiértékeled, majd pedig tervet dolgozol ki a szükséges javításokra, úgy hatalmas lépést teszel a pozitív irányba történő változtatások felé.

A BIX Vezetői Riport pontosan ennek kapcsán nyújt hathatós segítséget, ebben a rövid bejegyzésben pedig azt is meg fogjuk mutatni, hogy mindez hogyan történik a gyakorlatban.

Röviden a BIX Vezetői Riportról

A vezetői riport az elmúlt hónapban összegyűjtött elégedettséggel kapcsolatos adatokat tartalmazza. A kiküldése automatikusan történik minden egyes hónap 10-én a BIX rendszere által.

A riport forrásául egyrészt az újdonsült ügyfél-elégedettségi adatok, másrészt a korábbi kliensek újra kérdezése szolgál. Ennek köszönhetően tartalmazza mind az elmúlt hónapban frissítésre került, mind pedig az ügyfél listáról lekért véleményeket, illetve azoknak az ügyfeleknek a visszajelzését, akikkel rendszeres az együttműködés, mivel a BIX három vagy négyhavonta újra kérdezi őket.

Az ár és érték arányának érzékelése, az elvárt és teljesített szolgáltatás viszonya, az ügyfélkapcsolatokat, illetve kommunikációt minősítő értékelés, valamint a szakmai felkészültséget és minőséget érintő érzékelés egyaránt megtalálhatók a BIX Vezetői Riportban.

A céged sikerének kulcsfontosságú összetevői

A sikeres működés nemcsak a megrendelői viszonyok függvénye, a minőségi beszállítói kapcsolatok legalább ugyanannyira fontos összetevői.

A vezetői riport segítségével tisztán látni fogod, hogy melyik az a legjobbra értékelt terméked vagy szolgáltatásod, amivel az ügyfelek többsége meg van elégedve. Emellett meg tudsz bizonyosodni a fejlesztendő területekről is, amelyek korrigálásával tovább tudod javítani a kliensek elégedettségét.

Megismerheted a feltétlenül kezelendő és kritikus ügyfeleid, akik jelezték a nemtetszésüket és panasszal éltek, vagy pedig éppenséggel instant törődésre szorulnak. Illetve a tarsolyodban lesz azon kliensek elérhetősége is, akik a korábban feltett "Tervezed, hogy újra rendelsz a cégtől?" kérdésre igenlő választ adtak meg.

Milyen felhasználó típusok különíthetők el a BIX Management rendszerén belül?

A BIX Management felületén jól elkülöníthetők a következő felhasználói típusok. Az egyik a marketinges, aki a felületet használja és kezeli, megoldja az ügyféllista feltöltését, megadja a válaszokat az értékelésekre, illetve a beépülő modulokat és a profilt is kezeli. A vezető az iménti tevékenységek mindegyikét tudja, emellett pedig ő kapja a vezetői riportot.

Végül a beszerző az, aki végzi a keresést, TOP listát kap, ő hozzá érkezik figyelmeztetés, ha egy cégről rossz kerül ki, illetve plusz döntéstámogató információkat kap magáról a cégről.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      

További hírek ebben a kategóriában

Miért érdemes a PGM Expert Könyv...
Ismerkedjünk meg a cabernet fran...
Lánybúcsú, ahogy az a nagykönyvb...
A pénzügyi likviditás fogalma, i...




Projektmenedzser
Főbb feladatok, munkák- ajánlati felhívás fogadása, műszaki ...
IT Manager
Feladatok: - Projekt menedzsment- Jelentések és projekt doku...