Hírek
23584 hír az adatbázisban
A Rama új filmje a gyerekkori álmokért
Marketinginfo.hu - 2019-05-24 15:53
Reklám

A süti állandó kapocs az emberek között, ami egyszerre szeretet, gondoskodás, és kapu az álmodozáshoz. Ezt a kaput nyitja meg gyereknap alkalmából a Café Communications és a Rama egy kisfilm segítségével.

A kampánycélja: A gyereknap alkalmából figyelem felhívása arra, hogy a gyerekkor az álmodozások kora.
Az álmokban pedig nem az a fontos, hogy megvalósulnak-e, hanem hogy egyáltalán megszülethetnek. Emellett a videóval arra emlékeztetnek az embereket, hogy egy boldog gyereknaphoz és az álmodozáshoz sincs másra szükség, csak szeretetre és olykor egy kis sütire.






NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Kóstold meg a fenséges kurkumás sütit! (x)
  Határon átívelő online sütőakadémia a Ramatól
  Az alábbi 7 dolgot biztosan megteszed a második gyereknél (x)
  A Rama Süti Challenge branded content videó-sorozat
  Rama megbízás a DeepInsightnak
  Rama: új brandsite-tal
  Promóciós weboldal készült a Rama ünnepi nyereményjátékához

További hírek ebben a kategóriában

A Miller Mix globális kampánya a...
A nyár a Borsodi Friss új ízével
Közönségdíjas lett a Lidl karács...
A reklámadó hatásai az iparág dö...