Három új termék a Dreher családban
Marketinginfo.hu - 2019-05-30 12:49
Reklám
Gránátalma, pomelo-grapefruit, és citrom ízesítésű, 0,0%-os alkoholtartalmú söröket mutatott be a Dreher.
Az eddig D24 néven ismert termékcsaládot teljesen leváltják az új, ízesített, Dreher 24 alkoholmentes sörök. A márka többi variánsához hasonlóan a Dreher 24 is kukorica felhasználása nélkül készül. Az új íz kombinációk mellett a legfontosabb változás, hogy mostantól a gránátalma, pomelo-grapefruit, és citrom ízesítésű verzió is 0,0 százalékos alkoholtartalmú lesz.
"A Dreher Magyarország egyik legerősebb és leghitelesebb márkaneve. Ezt az előnyt szeretnénk kihasználni az új termékek nevében és megjelenésében is. Az ízesített sörök piaca volumenben és a célközönség tekintetében is évek óta rendkívül dinamikusan tágul. Azzal tervezünk, hogy az új variánsokat nem csak a Dreher rajongói, de sok más fogyasztó is kipróbálja és megszereti" - mondta Négyesi Fruzsina, a Dreher Sörgyárak magyar márkáinak márkavezetője.
A Dreher Sörgyárak elkötelezett a felelős alkoholfogyasztás mellett, amelyet a 10 éve futó Ésszel iszom programjával támogat.A 2009-ben indított kezdeményezés célja, hogy változatos eszközökkel és hatásos üzenetekkel kezdeményezzen párbeszédet. A felelős alkoholfogyasztás elvét támogatja, hogy alkoholmentes alternatívákat is kínálnak fogyasztóiknak.
Az új ízek bevezetését tévéreklám, közterületi és digitális kommunikáció, PR, számos szponzoráció, valamint kóstoltatás támogatja.
Kapcsolódó cikkek:
A Dreher Sörgyárak ünnepli a nőnapot
Ártalmas mennyiségű alkoholt iszik otthon több millió brit
Pompás alkoholos italok különleges állatok motívumaival (x)
165 éves a Dreher Sörgyárak
Dreher lesz a Balaton Sound söre
Megmozgatja a magyar sörpiacot a megújult Dreher
A D24 különleges élménygyűjtő akciója
A Telep társalapítójával forgatott a Dreher
Dreher Minőségi Csapolt Sör Program
Megérkezett a Dreher különlegessége
Japán első számú söre Magyarországon
DreherTalks sörtúra
Az új Mozaik Komlós fejlesztés a Drehertől
|