Ezekre, és az ezeket képviselő, szándékosan viccesre vett karakterekre épít az Aranykor Önkéntes Nyugdíjpénztár legújabb reklámkampánya, melynek főszereplője és részben szerzője Janklovics Péter. A kampány a közösségi médiában fut majd év végéig, és 6 rövid reklámszpotra, illetve a Nyugisnyugdij.hu content hub-ra épül.
Ma Magyarországon az átlagnyugdíj 134.000 Ft. Bár az önkéntes nyugdíjpénztárak fenntartható megoldást kínálnak az időskori anyagi biztonságra, a megtakarítás elkezdése ellen mégis számtalan kifogást és tévhitet szoktak felsorolni. A kifogások és tévhitek legyőzését célul tűző, edukatív kampányt indított az Aranykor Önkéntes Nyugdíjpénztár. A kampány központi ötlete a FLOW PR ügynökségtől származik, amely menedzseli is a kampányt és annak internetes felületeit. A kampány két eszközre: egy videósorozatra és egy weboldalra épül. A videókat a Dumaszínház két zseniális humoristája, Janklovics Péter és Lovász László készítették.
A videósorozatban hat, egymástól független, Janklovics Péter által alakított szereplő sorolja kérdéseit és tévhiteit a nyugdíjpénztári megtakarítással szemben, fiktív ügyfélfogadási szituációban. A humoros ellenérvek és tévhitek az önkéntes nyugdíjpénztár munkatársainak visszatérő tapasztalatait idézik, egyben jól mutatják, hogy különböző élethelyzetekben milyen kérdések merülnek fel a megtakarítással szemben, és vázolják a nyugdíjpénztár által kínált megoldásokat is.
"Hat filmet forgattunk, melyek a YouTube-on és a Facebook-on lesznek láthatók. Valamint elindítottuk a nyugisnyugdij.hu weboldalt, amolyan content hub-ot, ahol nagyon egyszerűen elmagyarázzuk, miért is éri meg belépni az önkéntes nyugdíjpénztárba" - nyilatkozta Hanák Márta, az Aranykor Önkéntes Nyugdíjpénztár ügyvezetője.