Hírek
23592 hír az adatbázisban
A Geometry díjnyertes kampánya
Marketinginfo.hu - 2019-06-17 12:48
Reklám

Az ezüst és arany mellett különdíjat is nyert a Geometry cégcsoport munkája az idei Hipnózison.

Az idei Hipnózison craft és digitális kategóriákban egy aranyat és egy ezüstöt nyert a Geometry cégcsoport a Müpa Budapest megbízásából készített, A látható Wagner című munkája. A kampány során az ügynökség a Wagner-napok rendezvénysorozatnak alkotott új dinamikus arculatot digitális technológiával, hangképelemző szoftver segítségével.

A kampányt különdíjjal is jutalmazták, így a verseny történetében először, a Hipnózis év alkotása mellett a Geometry pályázatát is tovább küldte a zsűri az őszi EPICA versenyre, ahol a nemzetközi mezőnyben is próbára teheti magát.

"Rendkívül büszkék vagyunk a Hipnózison elért eredményekre és külön megtiszteltetés, hogy a kampány ősszel az EPICA-n versenyezhet tovább. A Wagner-napok új arculatának tervezésekor a rendezvény látogatókörének bővítése mellett az volt a célunk, hogy a műfajt befogadhatóbbá tegyük a szélesebb közönség számára. Ennek érdekében nem csak sztenderd kommunikációs megoldásokat használtunk, hanem olyan elgondolkodtató vizuális világra alapoztuk a koncepciót, amivel egy tágabb célcsoport is könnyebben megszólítható" - mondta Sályi Réka, a Geometry cégcsoport ügyvezető igazgatója.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Megújult a Geometry arculata
  Társadalmi plakátkampány az Ogilvy/Geometry-től
  Több díjat is nyert a Geometry Global
  Két díjat nyert a Geometry Global Pride-kampánya a Hipnózison
  Két Young Lions csapat Cannes-ba megy
  A Geometry Global interaktív plakátja
  Két pro bono plakát a Geometry-tól
  Újabb Geometry Global cégcsoport siker

További hírek ebben a kategóriában

A Miller Mix globális kampánya a...
A nyár a Borsodi Friss új ízével
Közönségdíjas lett a Lidl karács...
A reklámadó hatásai az iparág dö...