Az ezüst és arany mellett különdíjat is nyert a Geometry cégcsoport munkája az idei Hipnózison.
Az idei Hipnózison craft és digitális kategóriákban egy aranyat és egy ezüstöt nyert a Geometry cégcsoport a Müpa Budapest megbízásából készített, A látható Wagner című munkája. A kampány során az ügynökség a Wagner-napok rendezvénysorozatnak alkotott új dinamikus arculatot digitális technológiával, hangképelemző szoftver segítségével.
A kampányt különdíjjal is jutalmazták, így a verseny történetében először, a Hipnózis év alkotása mellett a Geometry pályázatát is tovább küldte a zsűri az őszi EPICA versenyre, ahol a nemzetközi mezőnyben is próbára teheti magát.
"Rendkívül büszkék vagyunk a Hipnózison elért eredményekre és külön megtiszteltetés, hogy a kampány ősszel az EPICA-n versenyezhet tovább. A Wagner-napok új arculatának tervezésekor a rendezvény látogatókörének bővítése mellett az volt a célunk, hogy a műfajt befogadhatóbbá tegyük a szélesebb közönség számára. Ennek érdekében nem csak sztenderd kommunikációs megoldásokat használtunk, hanem olyan elgondolkodtató vizuális világra alapoztuk a koncepciót, amivel egy tágabb célcsoport is könnyebben megszólítható" - mondta Sályi Réka, a Geometry cégcsoport ügyvezető igazgatója.