Hírek
23581 hír az adatbázisban
Az ibis szállodamárka a Szigeten
Marketinginfo.hu - 2019-07-08 09:15
Márkák

Az ibis szállodamárka nemzetközi programjának keretében 17 országban adnak helyi művészek összesen 44 intim és exkluzív minikoncertet.

Az ibis Music magyarországi eseményén, az ibis Budapest Centrum közösségi terében ketten is felléptek: a yesyes dinamikus, fiatalos koncerten adott válogatást legnépszerűbb dalaiból, a sokoldalú és izgalmas Myra Monoka pedig kortárs r'n'b-ből és érzelemdús elektronikus popból ötvözött számait mutatta be.

Az ibis a Sziget Fesztivállal, a Spofity-jal és a brit 4th Floor Creative Grouppal közösen hozta létre az ibis Music-ot, amely a legújabb lépés a szállodamárka átalakulásában. Az ibis életteli, interaktív közösségi csomópontokat alakít ki a szállodákban, ezzel teljesen új élményeket ajánlva a helyi közösségeknek és utazóknak.

A program csúcspontja augusztus 7., amikor a korábban az ibis Music rendezvényein szereplő művészekből kilencen léphetnek a 2019-es Sziget Fesztivál ibis színpadára. A zsűri közülük fogja kiválasztani az ibis Music legjobb feltörekvő zenésze díj nyertesét. A győztes együttműködési szerződést köthet a Sony Music UK 4th Floor Creative Group csapatával, akik segítenek a zenekar karrierjének elindításában, továbbfejlődésében: a promócióban és készülő albumuk mentorálásában.

Az új márkapozícionálással, a mobilos check-in lehetőségével, az új design-iránnyal és F&B ajánlatokkal az ibis Music kifejezetten zeneszeretőknek nyújt különleges élményeket. A programot az összes ibis szállodában bevezetik. Ez a zenei platform köré összpontosuló termékekben, szolgáltatásokban és egyéb tevékenységekben is meg fog jelenni: hotelen belüli fellépések, hangszerek a vendégek számára a lobbyban, zenehallgatásra alkalmas eszközök a szállodai szobákban.

Egyes országokban a program kiegészül fesztiválokkal közös partnerségekkel is - például a Dot to Dot fesztivállal az Egyesült Királyságban és a Montreux Jazz Fesztivállal Svájcban.

A márka jelenleg olyan csomagokon dolgozik, melyek kifejezetten zenészek és zeneszeretők számára nyújtanak szolgáltatásokat, hogy a szállodák valódi zenei központok lehessenek a vendégek, a helyi közösségek és a zeneipar számára is.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Ezek a a termékek tűnnek el a szállodákból
  Nemzetközi díj a Sziget fesztivál fenntarthatósági törekvéseinek
  Dubicz borok a Sziget-fesztiválokon
  Újrahasznosított reklámponyvából készült bútorok
  Fesztiválózóból adományozó
  Rekord a Szigeten található ALDI-üzletben
  Készpénzmentes Sziget
  A Mercedes-Benz kilátása a Sziget nagyszínpadra
  A Zwack Unicum a Szigeten
  A halfogyasztást népszerűsítik a fesztiválon

További hírek ebben a kategóriában

Ilyen egy népszerű óramárka (x)
A Decathlon új irányvonala
5,7 milliárd forintos tőkeemelés...
Egyedülálló beruházás a BioTechU...