Hírek
23581 hír az adatbázisban
Renault és a Dacia a Generali Gyerek Szigeten
Marketinginfo.hu - 2019-07-18 11:26
Reklám

A Progressive Reklámügynökség felelt a Renault és a Dacia megjelenéséért a Generali Gyerek Szigeten.

A cél azon hétszemélyes családi autók bemutatása volt, melyeket a nagycsaládosok autóvásárlási támogatásával lehet megvásárolni 2019 második felétől. A Generali Gyerek Sziget június 1-től június 23-ig tartott, 4 hétvégén keresztül minden szombaton és vasárnap.

A rendezvényen a Progressive a korábban a Vivicittán is megvalósított szerencsekerék koncepciót dolgozta át a márkák számára, immár a legfiatalabb jövendőbeli utasaikra szabva: a gyerekek kézműves foglalkozásokon vehettek részt, illetve ajándékokat nyerhettek a kerék megpörgetésével. Természetesen a szülőkre is gondoltak: a standon regisztrálók között családi hosszú hétvégés tesztvezetést sorsolnak ki hamarosan.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Nemzetközi díj a Sziget fesztivál fenntarthatósági törekvéseinek
  A Rossmann a Progressive Reklámügynökséget választotta
  A Progressive nyerte a Mizo közösségimédia-tenderét
  Voltaren kampányát a Progressive jegyzi
  A Progressive-vel dolgozik a CIB Bank
  A Progressive nyerte a Dr. Oetker Vitalis tenderét
  FMCG-ben erősített a ::progressive::
  LeasePlan a ::progressive::-t választotta
  A Progressive győzött a Kinley tenderén

További hírek ebben a kategóriában

A Miller Mix globális kampánya a...
A nyár a Borsodi Friss új ízével
Közönségdíjas lett a Lidl karács...
A reklámadó hatásai az iparág dö...