Hírek
22088 hír az adatbázisban
#loveislove - a Coca-Cola a Szigeten
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2019-08-09 06:24
Outdoor/indoor

A Sziget Fesztivál idei témája a 'Love Revolution', azaz a "Szeretet forradalma", amellyel a Coca-Cola örömmel vállal közösséget, hisz az egyenlőség és a sokszínűség alapvető értékeink.

Az ikonikus, több országban is megjelenő, szivárványos palackcímkénk is ezt fejezi ki, ezen értékek előtt tiszteleg. A szivárványos címkékkel ellátott, limitált szériás 0,5 literes Coca-Cola zero termékeket a Sziget fesztivál területén lehet megvásárolni.

Ezt a kampányt városszerte kihelyezett plakátokkal kísérik. A háromféle plakáton egy-egy Coca-Colát ivó pár szerepel - hetero- és homoszexuális párok egyaránt. Ezzel valóban szeretnének üzenetet közvetíteni: a hitünket abban, hogy mindenkinek joga van a szeretetre, szerelemre; hogy a szerelem érzése ugyanaz (#loveislove). Sok reklám - nemcsak a Coca-Coláé - esetében megoszlik az emberek véleménye: van, akinek tetszik, és van, akinek nem. Természetesen tiszteletben tartják, ha másoknak eltér a véleménye.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Cukrozott és márkás kólára bukik a magyar
  A Coca-Cola karácsonyi karavánja a nyári fesztiválokon
  Nyári sláger a Coca-Colától
  Több nagymárka is csatlakozott a Magyar Marketing Szövetséghez
  Megérkezett a Coca-Cola Energy
  Hősnőké a jövő! nőnapi kampány
  Cappy új ízekben és új köntösben
  Coca-Cola x Highlights of Hungary
  Odett és Marsalkó Dávid új klipje Coca-Cola-val Valentin-napra

További hírek ebben a kategóriában

Fotó: MÁV-START A MÁV bringás reggeli
2019-09-26 10:12
Munkaerő-toborzó Volánbusz az EF...
A Red Bull Air Race Zamárdiban
A Coca-Cola karácsonyi karavánja...
Zöld oázis a Balaton Sound-on