Hírek
23526 hír az adatbázisban
Nemzetközi Nőnap a Lush-nál
Marketinginfo.hu - 2020-03-05 10:17
Reklám

Így dolgozott a nőkért egész évben a Lush.

A március 8-án megrendezésre kerülő Nemzetközi Nőnap remek alkalom, hogy a Lush bemutat hármat az általuk támogatott nemzetközi női szövetkezetek közül. Tőlük származnak a termékeikben található csodálatos összetevők.

Az aloé ad erőt a kenyai nőknek

A maszáj nők rossz életkörülményeik ellenére keményen dolgoznak; aloét termesztenek a Lush számára, hogy leszámoljanak az idejétmúlt hagyományokkal.

A maszájok hagyományosan állattartással foglalkoznak, de a túllegeltetés miatt tönkrement termőföld arra kényszerítette őket, hogy megváltoztassák szokásaikat. A kenyai Twalából származó nőknek volt egy ötlete: mi lenne, ha az eleve őshonos Aloe secundiflora termesztéséből élnének? Módszerek a permakultúra alapelveire épülnek, így segítenek a tönkrement ökoszisztémák újjáépítésében és nem igényelnek vegyszereket. A twalai nők csoportja nem az egyetlen közösség, ami az aloé termesztéséből él. A régióban három másik csoportot támogat a Laikipia Permakultúra Központ - ők is a Lush beszállítói.

Az aloé stabil bevételt jelent és emeli az életszínvonalat. Lehetőséget ad a nőknek, hogy gyermekeiket iskolába járassák, és segít leszámolni a lányok eladásának szörnyű szokásával is.

Az Aloe secundiflora a Charity Pot testápolóban is megtalálható. A Charity Pot eladásából származó nettó bevétel helyi projekteket és alulról induló kezdeményezéseket támogat.




Különleges fair trade sheavaj Ghánából

A Lush az Ojoba női szövetkezettől szerzi be ezt a tápanyagokban gazdag, hidratáló összetevőt. A 400 nőt tömörítő szövetkezet minden tagjának stabil megélhetést biztosít egész évben. Korábban a szüreti időszak elmúltával sokaknak el kellett hagynia az otthonát, hogy új munka után nézzen.

Mára ők is egész évben el tudják tartani a családjukat, gyermekeiket pedig taníttathatják és egészségügyi ellátásban is részesíthetik.

Az önmegvalósítás és az ambíció egyre erőteljesebben virágzik a csoportban, minél nagyobb a közösség sikere; ez lehetőséget ad az újabb regeneratív projektek elindítására is. Nemrég ünnepelték a régió első közösségi könyvtárának megnyitását.

Fenntartható argánolaj Marokkóból

A marokkói Ifrawnlhna közösségben dolgozó 42 nő naponta körülbelül egy kiló argánmagot zúz össze. Ezt később Agadirba szállítják, ahol a Lush termékeiből jól ismert, borostyánszínű olajat vonják ki belőle. Az argánolaj megtalálható Jason and the Argan Oil samponkorongunkban is.

Jelenleg 22 falusi szövetkezet küldi a feldolgozott magokat Agadirba. Szakszervezetük is van, melynek választott elnöke minőségellenőrzést és exportszabályozást biztosít. A szakszervezet egyrészt hivatalosan is megerősíti a termék minőségét, nyomonkövethetőségét és frissességét, másrészt rendszeres képzéseket és oktatást szervez, hogy a közösségek elnyerhessék az ECOCERT bio minősítést és megfeleljenek a fair trade szabványoknak. Ez garantálja, hogy a nők termékei hivatalosan is kézműves árunak minősüljenek, így megfelelő áron adhatnak túl rajtuk.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Férfiként könnyebb érvényesülni a munkaerőpiacon?
  Telekom a tehetségek támogatásáról és a női példaképek fontosságáról
  Az AVON Nőnap alkalmából változásra szólít fel
  A legtüzesebb outdoor reklám

További hírek ebben a kategóriában

A Miller Mix globális kampánya a...
A nyár a Borsodi Friss új ízével
Közönségdíjas lett a Lidl karács...
A reklámadó hatásai az iparág dö...