Jelentősen nőtt a mobilapplikáción befizetett csekkek száma
MTI + Mediainfo.hu - 2020-06-23 09:15
Mobilmarketing
Kétszer annyi csekket fizettek be egy hónap alatt az iCsekk mobilapplikáción keresztül tavasszal, mint a koronavírus-járvány előtti téli hónapokban.
A Magyar Posta májusban készült reprezentatív felmérésből kiderült, hogy a megkérdezettek ma már gyakrabban intézik ügyeiket online, például okostelefonon fizetik be a csekket, mint ahányszor navigációra használják a mobilt. A posta hangsúlyozta, hogy a csekkbefizető alkalmazás kimagaslóan teljesített a veszélyhelyzeti időszakban, az iCsekk applikáció letöltések, és az appon keresztül befizetett csekkek száma március második felétől megugrott. Áprilisban és májusban is több mint kétszer annyi csekket fizettek be a felhasználók az alkalmazáson keresztül, mint egy évvel korábban. A posta kiemelte, hogy a magyarok 40 százaléka hetente intéz online ügyet mobiltelefonján, az iCsekk alkalmazást a legjobban a 18-39 évesek kedvelik és használják. A kutatás alátámasztja azt, hogy a koronavírus-járvány, illetve a meghozott korlátozó intézkedések miatt jóval többen éltek az internet adta lehetőségekkel, mint korábban. Az emberek többsége - a Maradj otthon kampánynak is köszönhetően - betartotta a korlátozásokat, a hagyományos megoldások helyett online lehetőséget keresett élelmiszer-vásárlásra és egyéb mindennapi ügyek intézésére - áll a közleményben. A Magyar Posta közölte, a csekkbefizetés az egyik leggyakrabban igénybe vett postai szolgáltatás, 2019-ben mintegy 193 millió csekket fizettek be a postákon 2235 milliárd forint értékben. Felmérések szerint a számlák mintegy 70 százalékát még mindig csekken fizetik be az ügyfelek.
Kapcsolódó cikkek:
Új ingyenes applikáció segíti az autósokat
Több mint 250 milliárd font veszteséget okozott a brit gazdaságnak a koronavírus-járvány
A koronavírus járvány nem befolyásolja a gyermekvállalási kedvet
Az informatikai szakemberek élete a koronavírus-járvány következtében
Már kiskereskedelmi láncokban is lehet csekket befizetni
Rossmann - Posta együttműködés
Elégedett a Posta a mobilfizetéssel
Sokat nyert a Posta a kártyás és a mobil nyitással
Két új szolgáltatás a Magyar Postánál
226 csekkponttal indul a Tesco
Csekkbefizetés a hipermarketben
Megtévesztő a Magyar Posta?
|