Hírek
22475 hír az adatbázisban
Országos kampánnyal segíti a Coca-Cola
Marketinginfo.hu - 2020-07-01 09:08
CSR

A Coca-Cola az újraindulás időszakában a koronavírus által egyik leginkább sújtott iparágat, a vendéglátói szektort segíti.


A Coca-Cola Magyarország július 1-től nagyszabású kampánnyal támogatja a szektort. Több mint 430 fővárosi és vidéki éttermi partnere számára személyre szabott hirdetéseket - plakátokat, online hirdetéseket és éttermi reklámanyagokat - készített el, és helyez ki. Ezekre ugyanis a nehéz helyzetben a vendéglátóhelyek nagy része most nem tud költeni, miközben a nyilvánosságra óriási szükségük van.

A vendéglátó szektornak elkél a segítség - jobban, mint valaha. A fogyasztóknak pedig hiányoztak a kedvenc éttermeik, a beülés egy hangulatos helyre, a profin elkészített fogások, de most újra bárki élvezheti ezeket - jobban, mint valaha. Abban, hogy az éttermek és vendégeik minél könnyebben egymásra találjanak, a Coca-Cola nagyszabású kampánnyal segít. A "Várunk jobban, mint valaha" kampány első fázisában országos akció keretében 2020. június 19-én közel 50 millió forint értékben, közel 300 helyen összesen 100 000 palack ajándék Coca-Cola üdítőitallal várták a kezdeményezésben részt vevő bárok, kávézók a vendégeket.

Július kezdetével pedig még nagyobb volumenben, más formában folytatódik a vállalat támogatása: több mint 430 fővárosi és vidéki éttermi partnerüknek készítettek személyre szabott plakátokat, online hirdetéseket és éttermi reklámanyagokat. A nehéz helyzetben a vendéglátóhelyek nagy része ugyanis most nem tud hirdetésekre költeni, miközben nyilvánosságra nagyobb szükségük van, mint valaha. Hiszen az elmúlt hónapokban a helyzet annyira súlyos volt, hogy a vendégek hiánya miatt számos vendéglátóhely szinte teljesen leállt. Vezető üdítőital-gyártóként a Coca-Cola értékesítési adatai egyfajta indikátorként hónapról-hónapra jó visszajelzést adnak a vendéglátóipar állapotáról: ezekből az látható, hogy több mint 8200 étterem vagy gyorsétterem, büfé, bár, szálloda, panzió a korlátozások két hónapja alatt egyetlen palack üdítőt sem rendelt a vendégek hiánya miatt.

Az éttermeket tulajdonosaik, szakácsaik vagy felszolgálóik arcával és finom ételeikkel együtt bemutató plakátok, citylightok és óriáshálók július 1-től lesznek láthatók országszerte. A hirdetéseket a vendéglátóhelyek közelében helyezik el, így ha valaki kedvet kap a plakát alapján az adott étteremhez, azonnal be is tud térni. A köztéri felületekhez további megjelenések is kapcsolódnak, az éttermek számára beltéri reklámanyagok és bannerek formájában online hirdetések is készülnek. A kampányban a vendéglátóhelyek széles skálája szerepel, kisebb és nagyobb méretű; retro, klasszikus és modern stílusú, magyaros vagy épp olasz, török, görög, amerikai, libanoni, uruguayi vagy távol-keleti ételeket kínáló éttermek egyaránt megjelennek a plakátokon Budapest minden kerületében és 54 vidéki városban.

"A céljaink közt mindig az elsők közt szerepelt, hogy a különféle közösségeket támogassuk. A járvány okozta krízis első szakaszában azok felé fordultunk, akiknek akkor leginkább szüksége volt segítségre. Akkor a Magyar Vöröskereszttel fogtunk össze, hogy minél szélesebb körhöz juttassuk el az egészség és biztonság megőrzésének üzeneteit, és együtt támogassuk azokat, akik a legnehezebb helyzetbe kerültek. Most egy másik közösségnek - partnereinknek, a vendéglátóhelyeknek - van szüksége támogatásra, ezért az elkövetkező hónapokban rájuk fókuszálunk. De természetesen a Magyar Vöröskereszt munkáját továbbra is segítjük, ahogy az elmúlt évtizedben is tettük" - mondta Kerekes Péter, a Coca-Cola vállalat magyarországi ügyvezető igazgatója.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Segítség a járvány alatt a Coca-Cola-tól
  A Coca-Cola különleges plakátjaival kíván boldog Valentin-napot
  #loveislove - a Coca-Cola a Szigeten
  A Coca-Cola karácsonyi karavánja a nyári fesztiválokon
  Nyári sláger a Coca-Colától
  Több nagymárka is csatlakozott a Magyar Marketing Szövetséghez
  Megérkezett a Coca-Cola Energy
  Hősnőké a jövő! nőnapi kampány

További hírek ebben a kategóriában

Segítség a járvány alatt a Coca-...
P&G: több mint 150 raklap termék...
A Vodafone is csatlakozott a Glo...
Mindent az OEKO-TEX 100 minősíté...